وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

این وبلاگ در راستای ارائه خدمات آموزشی-پژوهشی به دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع و گرایشهای مختلف رشته حقوق و داوطلبان آزمون های حقوقی بوجود آمده است.لابد خداوند از اینگونه روابط مقاصدی دارد.امیدوارم مقاصد الهی به بهترین وجه محقق بشود.

پیام های کوتاه

سلام  و عرض ادب

از این تاریخ کلیه نظرات درباره جذب و گزینش قضات در این تایپیک قرار خواهد گرفت و  صفحه اول وبلاگ خواهد بود

موفق باشید

۹۴/۰۷/۱۱
احسان امیرخانی

نظرات  (۱۶۰)

۲۶ دی ۰۰ ، ۲۰:۳۰ فرزاد باباخانی

با سلام

 

دوستانی که آشنایی بیشتری با اولویت‌های جذب قضات دارن، میشه لطف کنن بگن رزومه به ترتیب زیر تا چه حد در قبولی نهائی تاثیر داره :

 

۱- سابقه تدریس در دانشگاه دولتی با ارزشیابی ممتاز

۲- سابقه ۵ سال وکالت 

۳- دانشجوی دکترای روزانه دانشگاه تهران با معدل بالای ۱۹

۴- تالیف و ترجمه ۶ جلد کتاب (۱ ترجمه، ۲ تالیف فارسی و ۳ تالیف انگلیسی)

۵- مقاله همایش ملی

۶- تسلط رو زبان انگلیسی با مدرک msrt و سابقه تدریس متون حقوقی در دانشگاه دولتی

۷- مدرک دانشگاهی رشته کامپیوتر گرایش نرم‌افزار

۸- دانشنامه جهانی ورزش رزمی

 

بقیه مدارک از قبیل سابقه بسیج، سابقه قبولی در گزینش دستگاه اجرائی و ... رو هم دارم.

 

ممنون از مدیریت سایت و با آرزوی موفقیت همگی دوستان

سلام دوستان عزیز معاینات پزشکی شامل چیا هست خیلی لطف میکنین پاسخ بدین؟

۰۹ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۰۵ امیرمحمد. خطاب به آقای سیدجواد و آقا رضا
سلام آقا سید جواد و آقا رضا. من هم مانند شما دو بزرگوار مصاحبه را رد شدم راستش از شما خواهشی داشتم اینکه اگر ممکنه شماره تلفن خودتون را به من بدید یا من شماره ام را به شما بدم در این مورد صحبتی مهم با شما داشتم که میخوام با شما صحبت کنم. لطفا جوابم را زود بدید ازتون ممنون میشم خدا خیرتون بده
۰۹ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۰۴ امیرمحمد. خطاب به آقای سیدجواد و آقا رضا
سلام آقا سید جواد و آقا رضا. من هم مانند شما دو بزرگوار مصاحبه را رد شدم راستش از شما خواهشی داشتم اینکه اگر ممکنه شماره تلفن خودتون را به من بدید یا من شماره ام را به شما بدم در این مورد صحبتی مهم با شما داشتم که میخوام با شما صحبت کنم. لطفا جوابم را زود بدید ازتون ممنون میشم خدا خیرتون بده
۰۹ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۰۴ امیرمحمد. خطاب به آقای سیدجواد و آقا رضا
سلام آقا سید جواد و آقا رضا. من هم مانند شما دو بزرگوار مصاحبه را رد شدم راستش از شما خواهشی داشتم اینکه اگر ممکنه شماره تلفن خودتون را به من بدید یا من شماره ام را به شما بدم در این مورد صحبتی مهم با شما داشتم که میخوام با شما صحبت کنم. لطفا جوابم را زود بدید ازتون ممنون میشم خدا خیرتون بده
با سلام خدمت دوستان عزیزم
من تازه مصاحبه عقیدتی رفتم 
تجربیات خدمت دوستان عرض میکنم 
اول اینکه هیچ استرس نداشته باشید بزرگترین دشمن شما استرسه من موقع قرآن خوندن کمی ریپ زدم همش به خاطر استرس 
بعدش با برخورد خوب اون آقا روحیه م بهتر شد 
در مورد سوالاشون بگم که مثل من خودتون توی منجلاب نندازید 
مثلا من گفتم مرجع تقلیدم اول آقای بهجت بوده بعد الان توی مسائل جدید به رهبری رجوع میکنم بعذش شروع کرد از سوال در مورد مسائل جدید مثل می و حکمشون چیه در حالی که همون اول میگفتم مرجعم رهبریه دیگه این مشکلات برام بوجود نمیومد یا در مورد ارکان نماز گفتم قیام متصل به رکوع بعدش گفت یعنی موقع اقامه هم باید قیام باشه؟ بعدش گفت چرا میگن قبل رکوع چرا بعد رکوع نیست در حالی که اگه میگفتم قیام خالی دیگه باز این سوالا رو نمی پرسید یعنی دوبار گیر افتادم اونم چون خودم زیاده از حد حرف زدم
دوستان فقط در حیطه سوالاتی که می پرسن حرف بزنید من یه ساعت داشتم حرف میزدم آخر سر متوجه شدم کلمه به کلمه حرفام تو پرنده درج میکنن 
پس مراقب حرفایی میزنین باشین زیاد گیر نمیدن صرافا فقط در مورد خودتون و خانواده تون می پرسن سعی کنید حرفاتون با چیزایی که روز اول گزینش نوشتین فرق نکنه مثلا باباتون چند سال جانبازی داره و غیره آخر سر بهم بهم گفت بسیجت ناقصه حتما بیارش درج در پرنده بشه میرین سپاه تمام استعلام بسیج از عادی تا فعال از روز اول میگیرن براتون  
سعی کنید هرچی مدرک جدید گرفتین هم با خودتون ببرین روز مصاحبه تقدیر نامه ای مدرک چیزی اینا همه نمره دارن یعنی اکتفا نکنید به مدارکی که روز اول دادین میتونین تا روز مصاحبه عقیدتی با باز ببرین با خودتون 
امیدوارم کمکی کرده باشم 
برام دعا کنید دوستان آن شالله بعد اختبار بیام راهنمایی بکنم بهتون با شادی 😊😊
با سلام یکی از دوستان در مورد تست هوش در مرحله روانشناسی صحبت کردن و گفتن اخیرا مطرح شده میخواستم بدونم این ازمون دقیقا به چه صورت هستش چون خیلی اطلاعات کمی در این مورد وجو داره ممنون میشم راهنمایی کنید. با تشکر از وبلاگ خوبتون.
۰۳ دی ۹۷ ، ۰۹:۵۸ امیدبه خدا
سلام کسی هست که جذب اختصاصی ۹۷باشه،ونتیجه مصاحبه اش روزده باشن؟؟
با سلام و خسته نباشید. ...دوستانی که اطلاع دارند لطف کنند بگن معاینه پزشکی قضاوت به چه صورت هست و شامل چه مواردی میشه؟؟؟ ممنون
لینگ گروه را بفرستید
سلام
میشه محبت کنید لینک جدید گروه رو بزارید
ممنون
سلام بنده پدرم به خاطر محکومیت های مالی سابقه چند ماه حبس داشته ک ب موگب حکم اعسار ازاد شدن و عموی بنده هم متاسفانه به خاطر اعتیاد یکبار سابقه محکومت داشته ایا این ها باعث میشه بنده رو رد کنند؟
سلام 
از دوستان کسی هفته پیش یعنی قبل از 22 ام دی ماه برای مصاحبه شخصیت مراجعه کرده؟؟
همسرم پانزده سال کارمند دادگستری متولد ۵۸سال ۸۹ازمون قضاوت رتبه ۱۵ کشوری قبول شد ولی ۹۲ گزینش ردش کردن خیلی دوست دارم قضاوت قبول شه الان باید باز ازمون قضاوت بده یا میتونه بعد چن سال بره و اعتراض کنه به رد صلاحیتش 
 سلام میشه جواب سوال منو بدین 
سلام بر همه از دوستان کسی هست که توتست شخصیت مورخ 95/09/16 شرکت داشته باشه آخه برای مصاحبه حضوری روانشناسی تا الان نخواسته اند اگه خبری دارین اطلاع رسانی کنید . ممنون 
سلام. دوستان کسانی که اخیرا اختبار دعوت شدن لطفا تجربیاتتون رو در اختیار بقیه بذارین ممنون
سلام,ببخشید اینجا کسی هست که آزمون قضاوت مناطق محروم شرکت کرده باشه؟ اطلاع دارین نتایج رو زدن یا نه؟ گفتن آخر خرداد میزنن ولی هنوز خبری نیست.
سلام......درمورد آزمون شخصیت بگین
سلام مجدد و سپاس بابت پاسخگویی شما.منظورم این بود که در مرحله روانشناسی چه نوع سوالاتی میپرسن؟منبع خاصی هست که مطالعه کنم!؟ممنون میشم کمکم کنید
سلام دوست عزیز.سوالت مصاحبه تا جایی که یادمه اینا بودن.قاعده فراغ دادرس .ماده ۲۷۰ و ۲۷۱رو توضیح بده.ایا دکترای اقتصاد میتونه به عنوان نماینده در دادگاه حاضر بشه فک میکنم ماده ۳۱آ د م باید باشه .خیار عیب و مواردی که فقط میشه ارش گرفت.قاعده فراغ دادرس.جزا هم شروع به جرم در قانون جدید و سابق.یه جرمو گفت از قسمت تعزیزارت فک کنم توهین بود گف قابل گذشته یا نه.سرقت چه نوع جرمیه.همین ها یادم مونده .ولی کلا زیاد از من نپرسیدن.خیلی استرس داشتم طوری که خیار عیبو یادم رفته بود و نمیتونستم توضیح بدم.ولی در کل سوالات راحت بود 
سلام مهسا جان میشه سوالاتی که در مصاحبه علمی پرسیدن رو لطف کنید بگید 
با سلام .من مصاحبه علمی رو قبول شدم.کسانی که تجربه دارن خواهش میکنم راهنمایی کنین.الان باید چی بخونم؟چن وقت بعد از قبولی مصاحبهعلمی دعوت میکنن واسه مصاحبه عقیدتی؟از راهنمایی دوستان در مورد مصاحبه علمی خیلی سپاسگزارم.پیشاپیش به خاطر کک و راهنمایی هاتون ممنونم
پاسخ:
با سلام.مرحله بعد ازمون شخصیت است و پس از آن تشکیل پرونده گزینشی انجام تحقیقات و...پس از حدود 4تا 6ماه مصاحبه عقیدتی و مس از دوماه از مرحله عقیدتی  اختبار...
به یه خانم سلام تبریک میگم از اینکه قبول شدید میشه سوالاتی که ازتون پرسیدن رو بگید 
خانم مهسا من مصاحبه علمی قبول شدم بنظرم هیچی بهتر از متن قانون نیست که کامل مسلط باشید.سوالات حقوقی که از من پرسیدن کاملا متن قانون بود.کیفری هم کیس میدادن که باید باتوجه به متن قانون جواب میدادیم
به موسوی.....
سلام
در این فرض بعید است ولی احتمال کمی دارد در بررسی : علل چه باشد
سلام
چرا کسی چیزی نمیگه مردم از استرس 
گه یکی تو اختبار رد بشه واعتراض بده ایا دوباره برا اختبار دعوت میشه؟ خواهش میکنم اگه کسی چیزی میدونه بگه
سلام و وقتتون بخیر
اگه یکی تو اختبار رد بشه واعتراض بده ایا دوباره برا اختبار دعوت میشه؟ خواهش میکنم اگه کسی چیزی میدونه بگه
با سلام خدمت شما . چون ظاهرا نظرات قرار شده در این صفحه نوشته شود اینجا درج میکنم ولی امیدوارم سوالم ببینید ، شما فروردین ماه تشکیل پرونده داده بودید؟  به عقیدتی دعوت شدید؟
خانم س ا ..اگه راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم.چون شما نمره مصاحبه علمی رو کامل گرفتید.اگه امکانش هست بفرمایید چه منابعی رو مطالعه کردید.با توجه به وقت کمی که دارم امکان مطالعه کتب حجیم رو ندارم.اگه امکانش هست منابعی معرفی کنید که جامع و خلاصه باشند.سایر طوستانی هم که مصاحبه علمی رو قبول شدید لطف کنید راهنماییم کنید.با سپاس
با سلام خدمت دوستان عزیز..من مرحله تشریحی رو قبول شدم و یک ماه دیگه مصاحبه علمی هست.اما من این چند ماه رو به دلایلی نتونستم مطالعه کنم.و خیلی استرس دارم و اصلا نمیدونم چی رو باید بخونم یا چطور باید مطالعه کنم که قبول بشم.میخواستم کمکم کنید اگر کسی نمونه سوالات مصاحبه علمی رو با پاسخ نامه داره یا کسی روش خاصی برای مطالعه داشته که قبول شده؟با این زمان کم من چه منابعی و با چه روشی مطالعه کنم؟در ضمن سایتی هست که مدیرش مدعی است که پاسخ نامه نمونه سوالات مصاحبه علمی رو داره.ایا کسی اطلاعی در این مورد داره؟اگهرکمکم کنید یک عمر دعاگوی شما خواهم بود
سلام دوستان من بعد از عقیدتی بهم گفتن اولویت سوم هستین اعتراض زدم خیلی ناراحتم ایا اعتراض موثره
آقا محمد اگر کاراموزیتون شروع شده میشه بگید وضعیت خوابگاه چ طوریه؟
سلام . دوستان کسی میدونه سوالات تشریحی قضاوت 94 رو از کجا میتونم پیدا کنم؟ تشکر
سلام 
دوستان ا
ن شا الله میخام جذب اختصاصی شرکت کنم و مصاحبه علمی بدم ،لطف کنید بگید چه جزواتی برا علمی توصیه میکنید .ممنون
سلام 
واس قبول شده های 94 اس ام اس اومدککککه

سلام

از دوستان کسی هست که 6آبان عقیدتی داشته و تا حالا به اختبار دعوت نشده؟


با سلام.دوستان عزیز اگه کسی تشریحی رفته کمک کنه.من همه درسا رو تقریبا خوندم فقط نمیدونم متون فقه رو چطور بخونم.من شرح لمعه رو میخونم ترجمه دکتر لطفی.ولی مباحث فرعی خیلی داره.مثلا تو متاجر خیلی بحث فرعی مثل روایات یا مباحث غیر حقوقی داره.من چه مباحثی رو بخونم .با توجه به وقت کمی که دارم چیا رو بخونم..
۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۳ به دوستان
سلام 
من راجع به رنگ زیاد مطمئن نیستم ولی اون روز دو پرونده سفید بودن که هردو قبول شدن و همه کسانی که قبول نشدیم پروندشون سبز بود...
برای همه ارزوی قبولی دارم انشاا... به لطف حق همه به نتیجه دلخواهشون برسن.

سلام . خانمهایی که اختبار رو قبول شدند نیشه بفرمایید تحقیقات محلی رو در مورد شما چطوری انجام پادن ؟ از کیا سوال پرسیدن ؟ کجا ها رفتن؟ مسجد محل برای خانمها میرن یا نه؟ 
عذر میخوام تند تایپ کردم
حامد ( جناب آقای حامد) منظورم بود. اشتباه تایپی ببخشید. 

 دانشجوی حقوق که نباید خرافاتی باشد شما وقتی تشکیل پرونده می دهید مدار کتان را داخل پوشه ای می گذارند تا اختبار هم همان پوشه  وجود دارد خودم پوشه ام سبز بود ودر اختبار قبول شدم
به جامد
سلام دوست عزیز.
مطئمن هستید راجع این رنگ که فرمودید؟
یعنی پرونده اختبار فقط یا تو عقیدتی هم این پرونده هست؟
شاید بر اساس میزان تحصیلات دسته بندی میکنند یا تاهل و تجرد یا بسیج و غیر از اون.
خدایا خودت کمک کن...
سلام.
متاسف هستم.
یقینا خیرتون در جای دیگری هست.
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۰ به علیرضا
سلام.
ببخشید این رنگ ها که گفتید چی هستند؟ شما چی شنیدید؟

با سلام خدمت همه دوستان و قضات آینده
آقا حامد میشه بگید جریان پرونده سبز یا سفید چیه؟و تا چه حد مورد اطمینانه؟اصلا چطور فهمیدین؟
و من الله التوفیق
به اریا و مریم
رتبه تستی زیر۵۰۰ شدم تشریحی هم زیر۵۰شدم تو متاهل هستم مدرکمم لیسانس حقوق از دانشگاه پیام نور ساکن تهران..
سلام
متاسفم از اینکه نتونستید تو اختبار قبول بشید. انشالله خیره. میشه در مورد شرایط خودتون بگید؟ نوع جذب تحصیلات دانشگاه بسیج مجرد و ...
به حامد
سلام. ممنون از اطلاعاتتون . شما که آقا بودید در الویت نیستید پس دیگه برای ما از الان معلومه نتیجه چی میشه !!!.من نمیدونم یعنی چی در الویت  نیستید !!!!!!اگه با توجه به پرونده است پس چرا اصلا به اختبار دعوت میکنن!!! این همه استرس به بچه ها میدن.
به هر حال امیدوارم آنچه خیر است براتون پیش بیاید  .مطمئنا  با این صلاحیت علمی که داشتید و تا این مرحله رسیدید سال دیگه وکالت قبولید. باز ممنون که ما را در جریان روند اختبار گذاشتید.

سلام  بر دوستان.حامد ح عزیز میشه در مورد رتبه واینکه از کدوم استان بودین و چه سالی امتحان داده بودین بگین؟ ایشالا موفق باشید در زندگیتون
سلام
من امروز رفتم اختبار و باوجود اینکه تمام سوالات رو درست وکامل پاسخ دادم متاسفانه گفتن من در اولویت جذب نیستم و رد شدم
سوالا یکی علمی راجع تعدد صلاحیت جرم یک مجرم بود.
احکامم یک نحوه خوندن نماز آیات و همچنین فقدان سدر وکافور چه جور میت رو غسل میدن
ما۸نفر بودیم دو نفر فقط قبول شدن بقیه رد شدیم.
صرفا جهت اطلاع هرکی تهران دعوت شد رفت داخل اگر پروندش سبز بود رد میشه اگر سفید بود حتما قبوله.ویه تجربه هیچ وقت به جذب اعتماد نکنید و حتما امتحان وکالت شرکت کنید تا مث من افسوس نخورید .
برای تمام دوستان ارزوی قبولی دارم  و هرکی هم اختبار قم دعوت شده ازهمین الان خیالش تخت ک قبول شده....
هر سوالی بود در خدمتم.
تقریب با هم اطلاع میدن شاید یکی دو روز زودتر چون رتبه های زیر 100 رو زنگ میزنن بهشون و بقیه رو پیامک میدن و چند روز بعدش هم که مال همه رو میذارن سایت سنجش البته باید دید امسال رویه چی هست شاید مثل پارسال نباشه.
به حامد
سلام . رفتید اختبار امروز؟؟چه جوری بود؟؟ ان شاء االله موفق باشید
با سلام و تشککر فراوان از دوستان.میخواستم بپرسم رتبه های زیر صد کی اعلام میشه.همزمان با رتبه همه پذیرفته شدگان یا زودتر؟ممنون میشم جواب بدین..
سلام من سه فرزند خردسال دارم . بنظرتون باعث رد شدنم میشه؟
سلام دوستان کسی هست الان دعوت به عقیدتی شده باشه؟ لطفا تاریخ تشکیل پرونده تون بفرمایید 
سلام و عرض ادب.
از ادب و متانت شما پیدا بود که گزینش انتخاب شایسته ای انجام داده است . ان شاالله خدا یاریگر شما باشد و در منصب تان با موفقیت ظاهر شوید. از حرف های دوستان چیزی را به دل نگیرید که آنگونه که مسلم است مخاطبشان شما نبودید. و شاید عده ای در مقام دفاع از شغلشان فقط به شما پاسخ دادند. 
ان شاالله خدا بندگان خوبش را حفظ نماید.
ما نیازمند دعای شما هستیم. التماس دعا
باسلام وشب خوش
متاسفم خلاصه اونچه ک بایدگفت همین تک واژه بود
اگردراین فضابودم من باب کسب تجربه سایردوستان وانتقال اون ب دیگران بود و وجودانسان های بزرگ باروح وطبع منیع مایه دلگرمی بیشتربودوحس میکردم همونجورکه خودم ازتحربه دیگران مستفیدشدم این دین و بجا بیارم وبتونم مخاصرکمکی ب دیگردوستان بکنم وابرازلطف ونفس سلیم احدی ازخواهران روپاسخ گفتن و تبیین علت عدم تمایلم ب وکالت بارگران وسنگینی شدن برگرده عده ای 
هروقت تونستیم روح حقیقت بینی وتحمل داشته باشیم هم ب خودمون کمک میکنه این روحیه وهم درساختن جامعه ای روبه تکامل گام برداشتیم و یاللاسف ماهنوزخیلی دوروعقبیم ازدنیای این چنینی 
ضمن تشکرمجددازمدیرگروه ودیگردوستانی ک تونستم ب نحوی ازتجربیاتشون بهرمند شم علی للخصوص سرکارمحترمه س.ا ک باتمام وجودازشون متشکرم
 وارزومندسلامتی وتوفیقاتشون هستم واگرتونستم ولودرحدکم ب عزیزی کمک کرده باشم صرفا ادای دین بوده واگردرجایی کم گذاشتم السماح علی القصور
برغم میل باطنی صلاح رودراین میبینم ک دیگه نباشم تابارحضورم بر گرده دیگران سنگینی/نکنه وامیدوارم مدیرمحترم گروه درراهی ک برداشته ماجورباشه ان شاءالله
دوستان وبزرگواران حلال کنید

التماس دعا
در پناه خدا.
موفق باشید.
ببخشید دوستان اگه کسی به خاطر عدم صداقت در گفتار در عقیدتی رد بشه٬آیا اگر مجددا در آزمون شرکت کنه بازم به همین علت رد میشه؟
به مریم
چشم حتما من هرکدوم از دوستام رفتن قم همگی قبول شدن سوال علمی را هم اصلا جواب ندادن ولی باز به لطف خدا قبول شدن.برعکس کسی هم ک سوال علمی را درست پاسخ داده رد کردن نمیدونم ملاک قبولی اختبار چی هستش ولی میدونم قرآن خیلی اهمیت بالایی داره...
امیدوارم شما و خودم وتمام دوستانی که زحمت کشیدن نتیجه خوشحال کننده ای کسب کنند.
دوستای خوبم 
من ازهمه شما عذر میخوام
ازونایی که نظراتو  جای ابتصار استماع میکنند
ازونایی که تعارفات  خارجی ما (غیرمتعارف ایرانی)ما اذیتشون کرد البته شاه عبدالعظیم و تازه تحت عنوان ملک ری ازایران جدا کردن
ازونایی که فهمیدن ما دانشی از مغنی الادیب و مبادی العربیه رشید  شرتونی  وکلا ادبیات عرب نداشتیم  و خیلی چیب و کم سواد و کوچه بازاری وعوام گونه نوشتیم  و شان قبول شده های قضا رو بایین آوردیم 
ازونایی که اعتراض دادن و اعتراضشون رد شده و ما نا امیدشون کردیم گفتیم توکل کن حتما دوباره رد میشی
ازونا که بهشون برخورد ازینکه گفتیم هرکس قبول نشده *بد* است!!!الزاما  اطلاعات ندااااشته 
ازونا که بهشون اطلاعات غلط دادیم راجع به جزوات و آمادگی واسه اختبار
ازونا که هی بهشون گفتیم ما نفر چندم وکالتیم وازکدوم دانشگاه فارق التحصیلیم وهی فخر فروختیم
ازونایی که بشت کیبورد عاشق چشم وابروشون بودیم و بهشون تبریک یا تسلیت گفتیم

ودست آخر ازهمه اونایی که قبول شدن و اطلاعاتشونو به همه دادن ولی ما برخلاف اونا دانسته هامونو سرقفلی کردیم  وبعد قبولی دوستای مضطربمونو و روزاییی که خودمون استرس داشتیم و میگفتیم کاش یکی جوابمونو میداد ....رو فراموش کردیم

معذرت میخوام
ان الله یغفرالذنوب جمیعا 
شما هم مارو ببخشید



به حامد
ممنون از شما. ان شاءالله  آنچه خیر هست برامون پیش بیاد. اینکه بین عقیدتی تا اختبارتون 3 ماه فاصله بوده خیلی خوبه میتونید  کاملا  آماده باشید .خواهشا وقتی رفتید  اختبار ما رو در جریان  نحوه انجام و سولات قرار بدهید. با تشکر .موفق باشید
به حامد
سلام. شما رو کی دعوت کردند؟؟مصاحبه عقیدتیتون کی بود؟؟ من هفته پیش مصاحبه عقیدتی داشتم منتظرم همش استرس دارم نکنه زنگ نزنن
سلام. من و همچنین کسانی که می شناسم تجدیدنظرخواهی دادند به جلسه دعوت نکردند هر جلسه بین20تا 30 پرونده مثلا رسیدگی میکنند نمیشه این تعداد افراد رو دعوت کنند به نظر من این جلسه هم فرمالیته میباشد نظررییس گزینش که به عنوان دبیر در جلسات باید حضور داشته سخت تغییر میکنه با نظر مدیر وبلاگ کاملا موافقم ظلمی که در حق بعضی ها میشه مگر نه اینکه سه نفر ازطرف رییس قوه در جلسه اختیار حضور داشته باشند تا با رای اکثریت کسی رو رد یا قبول کنند درمورد خانم ها این اصل رعایت نمیشه خود رییس گزینش باید به عنوان دبیر در جلسات شرکت کند ولی باز رعایت نمیشه حق خیلی از افراد در این آزمون به خاطر اعمال سلیقه ها ی شخصی پایمال شده باز هم از مدیر وبلاگ به خاطر حوصله وصبرشون ممنونم
۱۰ آذر ۹۴ ، ۰۱:۴۶ مهمان ناخوانده
با عرض سلام و ارسال تحیات!
به خانم س.ا و آقا محمد
دوستان ارجمند بیانات گران سنگ شما به ویژه تعارفات نامتعارف ایرانی رو استماع کردم. نظربه این که فضولی نگذاشت اظهار نظری دست کم به عنوان مهمان ناخوانده پای مباحثه حضرات نذاشته برم، خدمت مبارک معروض میگردم: باتوجه به اینکه شخصا در شرف ورود به دوره کارآموزی ام و در این مناظره سخت شما محلی از اعراب ندارم. ولی توصیه ام این هست بنابر نصفت قضایی که دارید اندکی ملاحظه برخی از دوستان رو که استرس دعوت به اختبار یا عقیدتی دارند یا تجدید اختبار شده یا وضعیت نامعلومی پیدا کردن وبدتر رد شده ها رو هم بکنید. حضرات حقا تصور بکنید اگه العیاذبالله مردود بودید از روند جذب یا رای اداره جذب رضایت داشتید و رویه حاکم رو مقبول طبع خود می دانستید!!؟؟
جناب آقا محمد شخصا این عقیده رو داشتم که جز در موارد اضطرار شغلی و نبود شغل دولتی دنبال حرفه وکالت نمیرم. مفروضمون هم تفکیک جامعه وکلا به شریف و فاسد باشه باز ابراز این عقیده ولو در مقام تبیین ابهام یک دوستی توالی فاسد بسیار دهشتناکی داره. یکی از عوارض بد فرض اخیر متاسفانه نوع نگاه قضات و شوربختانه تر برخورد ایشون با وکلا است که جلوه بدی بر روابط گردانندگان دعوا میگذاره. توصیه ام به عنوان یک همکار آتی این هست که از این نوع نگاه دوری کنید. چون موارد زیادی همچون احساس فاصله درآمدی بین قضات و وکلا و تفاوت در حجم کاری نسبت به توهین یا دست کم بی احترامی به یک انسان دامن میزنه و تبعا همین شخص کسوت عدالت رو از تن خواهد داد.
با این که مطالب گفته شده زیاد شد مع الوصف مقدمه ای شد بر درخواست سرکار خواهر س.ا  مبنی بر تقریر مدیریت روابط اجتماعی یک قاضی. التماس دعا    
سلام دوستان من شنیدم بعد از درخواست تجدیدنظر از خود فرد هم دعوت میشه که تو کمیسیون تجدیدنظر شرکت کنه آیا درسته؟کسی تو جلسه تجدیدنظر شرکت نکرده؟؟؟
سلام دوستان من شنیدن بعد از درخواست تجدیدنظر خود شخص رو میخوان تو کمیسیون تجدید شرکت کنه٬آیا درسته؟کسی برای تجدید نظر خواسته شده؟
به محمد وخانم س ا.لطفا بس کنید این همه .....من تمام وکمال با نظر جناب امیر خانی که در جواب محمد فرمودند موافقم.البته اکثر کسانی که این راه رو رفتند موافقند. من رتبه تک رقمی قضاوت و وکالت و ارشد دانشگاه تهرانم . واقعا متاسفم برای این روش گزینش. البته بعضی از نخبه ها جذب میشن ولی خیلیا هم با این روش حقشون خورده میشه وبه جاش کسایی قبول میشن که نه تنها  شایسته منصب قضا نیستن بلکه ....موفق وپیروز باشین
پاسخ:
سلام و عرض ادب
ضمن تشکر از حضور و فعالیت شما و آرزوی موفقیت در همه عرصه ها،اعلام نظر در چارچوب موازین اخلاقی برای همگان آزاد است لذا استدعا دارم که آستانه تحمل و بردباری خود را تحت هر شرایطی بالا ببریم.
سلام من هفته بعد سه شنبه تهران اختبار دارم ایا از دوستان کسی هست که اخیرا  تهران اختبار داده باشه بتونه به من کمک کنه؟؟ممنون
سلام من هفته بعد سه شنبه تهران اختبار دارم از دوستان کسی هست اخیرآ  تهران اختبار داده باشه وبتونه من رو راهنمایی کنه...ممنون و متشکر
سلام خدمت همه ی دوستان                                                                              هر شغلی اصل وحاشیه ای دارد خودم کاراموز وکالت هستم ودر اختبار قضاوت قبول شدم برای کاراموزی وکالت نزد 10 وکیل مشهور رفتم همه گفتمند وکیل سرپرست شما میشویم اما خودتان پرونده بگیرید وما فقط امضا میکنیم و نباید در دفتر وکیل سرپرست بیایید اصل وکالت خوب است دفاع حقوق مردم است در بعضی دعاوی بدون وکیل نمی توانی به حقت برسی اما در حال حاضر برای کسانی که تنها شغلشان وکالت است  اول مسایل مالی بعد اخلاقی ودینی مهم است  اما کسانی هم بودند وهستند دغدغه ی احقاق حق و عدالت را دارندبزرگانی چون دکتر ناصر کاتوزیان وکسانی که دنبال رو او هستند اما به نظر شخصی من  سالم کار کردن دراین شغل کار سختی است موفق و پیروز باشید                                                                             
سلام دوستان وقت بخیر
خطاب ب خانم س.ا

مثل همیشه وزین دقیق متین وباطمانینه وهمجانبه پاسخ دادین ب نوشتارشماکه دقیق میشم چ دربعدنگارشی.حقوقی.فرهنگی عقیدتی و...معجونی غنی ازتمام این زمینه هایی ک گفتم درش نمایانه وحتما این خصلتهاومشحون بودن اززوایای علم وادب وفرهنگ ودین مداری انسان روموفق وخاص میکنه 
سال اولیه ک سن شما میخوردبه قضاوت واینهمه درخشان وموفق قطع ب یقین ازکسی ساخته هست ک وجودش ازعلم.تلاش.ایمان.واصرارویقین مملوهست ورای اونچه بیان شدداشتن روحیه بالاوقلب سلیمی ک هم خیرواسه خودودیگران میخوادبه غنای شخصیتی شماقیمت بیشتری میده وحتما ب لطف وعنایت حق زراین عرصه وتمام مجال های دیگربالنده وموفق خواهیدشدوازصمیم قلب متمنی نیل شما ب اونچه خیروصلاحتونه هستم والبته دیگردوستانی ک این خصلتهادروجودشونه
والاخرازمدیریت وبلاگ ب جهت مناعت طبع وحوصله متشکرم وپویایی وپرمخاطب بودن وبلاگ دلیلی مبرهن برتاییدهدف وتلاش ایشون هست وبراشون ازصمیم قلب توفیق وسلامتی ارزومندم
وبرای هم دعا کنیم ک گفته شده دعاء الغریب للغریب
سلام.  هرکسی لیسانسشو بگیره ؛ بیست و دو سال هست. حداقل سن قضاوت نیز ۲۲ هست. شما جایی فرمودید ارشد نیز دارید یعنی حداقل ۲۴ باید باشه فرد ارشد خونده.
من ۲۲ ساله هستم یعنی نباید شرکت میکردم؟؟
به زهرا
سلام بانو
زهرا خانم جان
من معتقدم و مطمنم و صدالبته ایمان داررررررررررم خداوننننننند دست به  "یجعل له مخرجا"ش خوبه.
به عبارتی اگر باتمام وجودت ازخدامیخوای حتما بهش میرسی من راهههههشو نمیدونم ولی میدونم که میرسی چون خودش راه میسازززززه!
فکر نکن رد شدیو تمام چون جواب قطعی به هیچ اعتراضی نمیدن میخوام یه مثال بهت بگم سال 86 من آرزو میکردم قاضی باشم به هرکس میگفتم جز طعنه و وا اسلاماه وا اهل بیتاه چیزی نمیشنیدم که خانم ها قاضی نمیشن و روزگاری از محالات بود.اون سال من تمام مسیرو زندگیمو برای قضاوت چیدم .قضاوتی که اسمشم واس ماخانما ممنوع بود.اراده خداوند براین بود که ریییس قوه ای روی کار بیاد و و زمان طوری بگرده که قاضی خانم هم داشته باشیم ولو رییس دادگاه نشیم .که اون هم باز امیدواریم خدا یجعل له مخرجا بفرماییییید.!!!!
حالا شماهم اصلا امیدتو از دست نده 
اما اگر روزی به جاییی رسیدی که فکر کردی برخلاف خواستت همه چیز پیش میره یاد این گفته امیرالمونین علی ع بیوفت
به حضرت گفتند خداوند را در چه دیدی ؟جواب دادند: خداوند را در شکستن اراده های استوار یافتم آنگاه که اراده برکاری کردم و خداوند بین من و خواسته ام حایل گشت.
فک کن!!!!آقا نگفت خداوند و در برهان نظم و طبیعت و فلان و بیسار دیدم فرمووووود خداوند را در شکستن اراده های استوار یافتم.
این حرفو برای اهل دقتی مثل شما گفتن.
عاقبتتت خیر خانم
به محمد
آقا!
من معتقدم امتحان تستی کاملا ناقص و تشریحی ناقص ومصاحبه علمی به طور نسبی گویای سطح اطلاعاته 
اما جامع این آزمونها واقعا ضریب خطای خیلی کمی داره .
والبته اثبات شیء نفی ماعدا نمیکنه یعنی من میگم هرکس وه قبول شده از لحاظ علمی به درجه قابل قبولی رسیده ولی الزاما هرکس قبول نشده  اطلاعاتش کم نیست.
اما آزمون وکاللللت به مراتب شانس توش بیشتر دخیله چون هیچ وقت یه آزمون تستی نمیتونه بگه سطح اطلاعات شخص چقدره
از تعاریف شما خیلی سپاس
اما حقیقت اینه که من امسال اولین سالی بودکه شرایط سنیم به آزمون میخورد اما با اینکه تو وکالتم بد نبودم خودم قضاوتو ترجیح دادم. سلیقه شما رو درین رمینه میپسندم و میگم تواین روزا فقط شاد باش.اصلا قضاوت مهم نیست هرچیییییییی که میخواست باشه! مهم اینه که خواسته و هدفت بوده و شادباش ازینکه انقدر مصرانه پای خواستتت ایستادی و تونستی همه کایناتو جمع کنی و به اینکه مثال بارزی شدی برای این اصل که اراده خداوند براین تعلق گرفته که آنچه اراده شماست واقع بشه  چیزی شبیه معجزست.
شادی کنید سووووور بدید جای ماهم شیرینی بخورید و شککککککککر خدا کنید 
ضمنا من یتق الله یجعل له مخرجا 
خیالتون راحت ازین پس هم از عهدش برمیای منتها مدیریت روابط بسیار موثره که شاید یه تاپیک جدا بخواد مشورت و همفکری دربارش
سلام 
ببخشید خیلی از داوطلب ها رد شدند شما یکی در میان پیام میگذارید. 
خیلی ها تو اختبار رد شدند دلیل نداره که چون به اختبار رسیدند حتما قبول اند شما میفرمایید اعتراضتون هم رد شده پس یقینا دلیل مهمی دارند . اگه شما توکلتون به خداست باید راضی باشید به رضای خدا . ببخشیدا برا خودتون گفتم که با واقعیت کنار بیاید. 

خطاب به حسین اقا

با تشکرازتبریک شما برادرعزیزوآرزوی اینکه شما هم درصورت صلاح بتونین به اونچه آرزومند هستیدودوست دارید نایل بشید

اختبارقم

حدودا33 نفربودیم که من نفر7 بودم تا اونموقع که بودم 14 نفری رفته بودن که یک نفر رد شد یک نفر تجدید و مابقی قبول ولی دیگران رو دیگه نفهمیدم چی شد ولی دراختباراصل وبنا برقبولی هست خصوصا اگرامتیازهای قبلی شما چه اون بخش علمی  وآزمونی چه بخش تحقیقات و استعلامات اگرنمرات و امتیازات بالا داشته باشید بابت اختبارخیالتون راحت باشه

باسلام دوستان

خطاب به مدیرمحترم وبلاگ

ضمن تشکرمجددازراه اندازی چنین فضا و امکانی که حتما ماجوربه ثواب خواهید بود

ان شاء الله

واما درخصوص مطالبی که بیان فرمودید

تقسیم من به وکلای شرافتمند و... یه امربدیهی و معلومه و نیازبه صدا و سیما و... نداره چه اینکه هم ازجهت درسی وکاری و ...با این قشربرخورد داشتیم هم اینکه تجربه دیگردوستان و نقل اقاویل از آدمهای مطمئن درخصوص مواردی که دامنگیروکلاهست اوضح من المشس هست که بنا برمصلحت و احترام به سایروکلای متعهد از بیانشون صرف نظر میکنم

متاسفانه طبیعت این شغل به گونه ای هست که انسان یا ازلحاظ اخلاقی یا از لحاظ مادی و طمع و حق کشی و پول پرستی ومکیدن خون مشتری وتبانی ها و....... دچارآفت میشن مگراوندسته از وکلایی که وجدان و ایمانشون ازصلابت و قوت پایداربرخوردارباشه که متاسفانه اغلب اینگونه نیستند وحتی خود وکلا به این موضوع اذعان دارند که شغل ما ازاعتبارووجهه  خوبی برخوردارنیست بدلیل کارخرابی هایی که خیلی از وکلا دارند

درخصوص فرایند گزینش من کلی مطرح کردم موضوعو که یه شخصی که به مرحله قضا میرسه هم از جهت استعلامات کتبی و دقیق گزینش شده و هم از لحاظ تحقیقات میدانی لذا تمرکزشما براعمال سلیقه شخص تحقیق کننده بلا وجه هست چه اینکه من کل فرایند گزینش رومد نظر داشتم نه یک بخش

درخصوص آزمون تشریحی و مصاحبه که هردوی اینها رو برفرض شانس و سلیقه مخلوط دونستین این نوع قضاوت اگربنا بردرست بودن باشه پس درامتحان تستی هم ملاک ومعیارشانس رو دخیل باید دونست وبنظرم نظر شما تا حدی بدورازواقع وحتی انصاف هست.

اینکه اشاره کردم 3 تن از اساتید دوره کارشناسی که وکیل و هیات علمی هستن وقبول نشدن خواستم از این جهت امعان نظر خانم س.ا رو به این سمت ببرم که حضرات بااینکه وکیلن و با سابقه بالای 10 سال و هیات علمی و... اما از پس یک آزمون برنیومدن و... بازخواستم این نظر رو برسونم که بدونن وکلا حتما آدم ای با سوادی نیستن ولو استاد باشن ولو سابقه کار و باسواد بودن یا نبودن شخصی بستگی به  تلاش و علاقه و استعداد آدم داره نه جایگاه شغلی و کاری

امیدوارم توضیحاتم رفع ابهام کرده باشن هرچند کمی صریح بودن ضمن اینکه اونچه گفته و نوشته شد نظرشخصیمه ووهرکس میتونه بپذیره یا رد کنه ولی من حیث المجموع خواستم ج اون بخش از مطالب خانم س . ا رو بدم که بیان فرمودن بعضیها ممکنه بگ چون تو کانون قبول نشد رفت قضا و... وجوابای من درراستای اون صبحت بود والبته تا هستم و روزگاری هست قطعا و حتما هیچ روزی به سمت وکالت نخواهم رفت . ان شاء الله

بازهم از شما به جهت راه اندازی وداشتن فضای اینچنینی که مورد استفاده مخاطبین هست متشکرم.ودربین تعداد زیادی وبلاگ های حقوقی میتونم بگم از دسته وبلاگ های پرمخاطب وپرازبهره مندی هست واسه داوطلب و مخاطب

پاسخ:
ضمن تشکر و آرزوی موفقیت...بحث بیش از این موجب تسلسل و دور باطل است...قضاوت با مرتبطین این حوزه...
موفق باشید
سلام خانم س. ا ممنون از لطف ت تمام راههای که گفتی رفتم از نظر علمی هم مشکلی نداشتم نمره مصاحبه‌ی علمی خوب بود ه عقیدتی و روانشناسی عالی بوده نمیدونم چرااعتراضم ردکرد فقط یک راه مونده دارم روش فکر میکنم ولی اصلا ناامید نیستم خدایی که من تا مرحله اختیار رسونده بقیه راهم با منه روز اختیار اول سوره نحل باز شد که بخونم معنی ش خیلی برام جالب بود وعده خداتحقق پیدا میکنه ولی عجله نکنید
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۸ به خانم ها و آقایان
با سلام . لطفا جوری صحبت کنید و تبریک بگویید که از یک فرد پذیرفته شده منصب قضا انتظار می رود. عذر میخوام ولی من خیلی تعجب کردم وقتی این صفحه رو دیدم. 

سلام و صبح بخیردوستان

خطاب به س. ا

بازهم  متشکروممنونم از این همه لطف و شوق و شوروتشویق شما واین مناعت طبع و بزرگی روح شما جای تحسین بی نهایت داره

درخصوص هجمه ها و گفتن قبولی نشدن درآزمون وکالت حتی تصورشم خنده آوره چون بحدی از شغل وکالت نفرت دارم که حاضرم شغل شریف کارگری رو انجام بدم(با نهایت احترام برای  معدود وکلای شرافت مند)  اما هیچوقت سمت وکالت نیام درضمن کی گفته وکالت سخت ترازقضاوته؟ من سوالات  5 سال اخیروکالت وسردفتری وقضاوت روکه واسه آزمون قضا و دکترا میخوندم تا ضریب تستی خودمو بسنجم (امسال که دیگه اب خوردن بودسوالات ازوبلاگ مطالعه کردم اونارو) سوالات وکالت بسیارساده ترازازمون تستی قضاوته ضمن اینکه وکالت رقابتی درون استانیه ونه درسطح کشوری وتک مرحله ای هست نه مایی که هم تشریحی هم تستی وهم مصاحبه و هم اختباروعقیدتی و 2 مرحله روانشناسی و گزینش دقیق و سخت و استعلامات بسیارپیچیده و... رو گذروندیم پس هیچوقت به این اشتباه دچارنشیم که اگرگفتن وکالت سخت تره تائید کنیم به هیچوجه چنین چیزی نیست

من دکترا رو که دادم 3تا از اساتید هیات علمی دوره کارشناسی که وکیل پایه یک هستن بامن آزمون دادن وهمه بالای 10 سال سابقه کاروکالت و تدریس داشتن و تازه امتیازهیات علمی و ... ولی قبول نشدن ولی من به لطف خدا با اینکه درگیرپایان نامه وازمون تشریحی قضا بودم ومراحل مصاحبه و... قبول شدم

بازهم به این مغالطه نیفتیم که وکلا با سواد ترازقضات هستن چون این هم یه امرنسبیه نه هروکیلی با سواده و نه هرقاضی بی سواد بلکه این امربسته به خود آدم داره که درچه سطحی خودشونگه داره وخیلی ازوکلاء حتی بقول خودشون کاسبی میکنن نه کارعلمی ودفاع براساس اصول و ضوابط و....

درباره دیگرهجمه ها که قضاوت نرو شغل سختیه محدود مشی تامین جانی و ...نداری با همه این حرفها کناراومدم اززمانی که سال دوم کارشناسی بودم و تصمیم گرفتم جهت قضا این حرف ها رو شنیدم و با قاطعیت رد کردم و تموماونها کناراومدم وتوجه نکردم به این قبیل صحبتهای تا حدی نا آگاهانه

واما  درمورد نگاه سنگین برخی بستگان و دوستان بله این رو تو این چند روز دیدم سایه سنگین شدم برخی هاوهم اینها هستن که دو روزدیگه میگن فلانی خودشو گرفته عوض شده تحویل نمیگیره ولی قرارنیست ما آدمارو مطابق میل خودشون دررفتارباب میلشون تطبیق بدیم خودمونو مهم اینه که فقط خودمون باشیم غره نشیم تواضع داشته باشیم ولی درعین حال شان و جایگاه شغلی روحفظ کنیم چون اقتضای امراینه

و شما السابقون السابقون هستید ازاین حیث که هم رتبه های آزمونیتون بالاترازمن بود هم زودتراختباررو با موفقیت سپری کردیدو... وقطعا مایه مباهات و افتخارهستیدوحتما به عنایت و کنف خدای منان دراین عرصه خواهید درخشید

والاخراینکه این همه شوروشعف و تشویق شما کما اینکه دربادی امرودیگرکامنتها گفتم موجب مسرت امتنان وتشکرهست وازخدا میخوام عزت وسلامتی و توفیقات عالیه رو مستدام وروزافزون کنه ودرهرجا وعرصه وزمان همای راحتی وآرامش برآسمان وجودیتون به پروازباشه ان شاء الله

 

 

سلام آقا محمد                                                                                                       تبریک میگم و آرزوی توفیق و سربلندی برایتان از خداوند منان مسئلت مینمایم.                     محل برگزاری اختبار شما تهران بود یا قم؟؟ چند نفر بودید؟؟ همه قبول شدند؟؟
زهرا جان 
من هیچی از چهره شماخاطرم نیست و شاید الان ببینم هم نشناسمتون اما خیلی خیلی ممنون برای روحیه ای که بین چند طبقه تو آسانسور بهم دادی و 
اعتراضتون راه به جاییی برد؟
من اونروز واقعا ناراحت شدم ازقبول نشدنتون
اما جسارت منو ببخش من همچنان امیدوارم به قبولیتون اگه ازلحاظ علمی مشکلی نداشتی.شده اعتراض بزن با خود طرف حرف بزن استدلال کن مدرک ببر و از حقت دفاع کن.
متاسفانه اونروز دوستای صمیمی من مجرد و متاهل و صاحب فرزند مردود شدن....
سلام خانم س. ا من همان خانمی که تو آسانسور دیدید و همون موقع هم گفتم شما قبولی نگران نباشید آن شاالله موفق و پیروز باشید ولی همین طور که به آقا محمد گفتی از الآن هجمه‌ها شروع میشه ولی فقط به خدا توکل کنید کارخود را انجام سوادحقوقی خودتون رو بالا ببرید
خطاب به محمد
داغی هنووووووز
بذار یکم دیگه قشنگ استرسات و درس خوندنات و....کم رنگ شه تازه میفهمی چقد باید خوشحال باشی
ما پز شماروووو میدیم که قبول شدی خودت هم کیفشو میبری
بالاخره نتیجه تلاشاته الکی که نیست
ضمنا ازین جا به بعد وارد سیکل جدیدی از برخوردها میشی که باید مدیریتش کنی
منجمله قضاوت خوب نیست و وکالت قبول نشدیو قاضیا فلانن و .....
یکم دیگه راجع به این مسایلم همفکری مینمااااااااییییییم
باززززززم هوووووورااااااا بازم تشویق و صدها صدها افتخار بخاطر قبول شدن شما بین اونهمه آدم یه لحظه فک کن!!!!!آفرین
سلام ب همه
خطاب ب س.ا
چه تشویق پرشورودلگرم کننده ای جوری که حتی خودم ولسه خودم اینهمه پرشوروحرارت خوشحال نشدم ولی شما لطف وخوبی وصفای دلتون جای تشکروتقدیرتوام باارادته البته اگ بازبه ادبیاتم گیرندید
حسب الظاهروازبرایندنمرات و...شماخانمی باسوادالبته باتصحیح جزوقضات باسوادوپرازتوان وتلاش هستیدوازخدامیخوام عزت سلامتی وتوفقیات شماروبرلوح تاییدمقدرکنه 
بازهم ممنونم بابت محبت لطف وهمراهی مجدانتون
واما درجواب وخطاب ب مریم
فاصله عقیدتی تااختبارم حدوداسه هفته بودزمان اعلام دعوت ب اختباروده روزبعدخوداختبارالبته بودن کسانی توروزاختبارکه دوماه قبل رفته بودن عقیدتی

راستی آقا محمد  فاصله زمانی بین مصاحبه عقیدتی و اختبارتون چند روز بود؟؟به نظرتون چه مدت زمانی ملاک است که بعد از آن شاید دیگه دعوت به اختبار نکنن؟ ممنون
سلام محححححححححححمد
خیلی خیلی خیلی خوشحالم 
خدارو شکر هزار مرتبه
اگه ناراحت شدی از اینکه درمورد ادبیاتت گفتم :1.خوب کردم.2.شوخی کردم آقا3.بازم خوب کردم
وبعد اینکه مارو دفیقا به محض اختبار فرستادن طبقه سوم برای تععیییین محل خدمت که اگه چتد دقیقه دیر یه جارو میگقتیم یه نفر دیگه انتخابش کرده بود.البته شاید واس ما خانما اینطور بوده
درمورد قران خوندن هم دقیقا درسته وتتووووو کنندس و اینکه من مصاحبه علمی 100 و رتبه تستی زیر 20 بودم نمره مصاحبه علمیم رو هم همونجا چون خیلی خرسند شده بود ومتعجب بهم گفت البته با تبریکات فراوان وگرنه اعلام نمیکنن.اما باززززهم اختبار ازم علمی پرسید
شروع دورتون کی هست؟
من بخاطر شرایط اشتغالم دوره بعد رو درخواست کردم یعنی دوره ای که 1 ماه بعد از دوره فعلی(که شروعش از آذره)
ودرآخر 
خیییییلی خوبه که قبول شدین
بینهایت تبریک بینهایت شادباش و بینهایییییییت هووووووررررررا به تلاشای شما 

به محمد
ممنون از پاسختون. خیلی لطف کردید

خطاب به مریم

خواهش میکنم کارخاصی نکردم صرفا یجورادای دین و انجام وظیفه بود چه اینکه منم ازراهنمایی ها و مطالب دیگردوستان بهره مند شدم و یه جورایی موظف بودم که دیران رودرحد وسعم بتونم کمک بدم

درخصوص خانمهادرقانون خدمات کشوری تا جایی که میدونم ودوستانی که خانمای متاهل وشاغل دارن ظاهرا قانونی هست که زن به تبعیت از محل کارشوهرمیتونه اونجا باشه اینو من دربستگانم دیدم که مثلا زن معلم بوده و شوهرکارمند جای دیگه که درخصص انتقالش موافقت شد و اما اینکه درخصوص خانمای مجرد امکان تعیین محل خدمت درمحل سوکنت والدین باشه یا نه دقیقا نمیدونم و بعیده قانونی دراین خصوص باشه ولی عرفا و حتی الامکان اصل براینه که نزارن خانمی مجرد بدورازخانوادش باشه بخاطر یه سری ملاحظات و...

روهم رفته اگر  ان شاء الله اختباروبا موفقیت طی کردیددراینکه تعهد 10 ساله خدمتی بدیدنگران نباشید این چیزیه که ازهمه گرفته میشه وامکان این هست که هم خود حضرات دراین خصوص توجه داشته باشن که نزارن خانمی مجرد بدورازخانوادش باشه هم اینکه میشه درطی مدت دوره رایزنی وپیگیری کنین که حتی الامکان درمحل خانوادتون تعیین خدمت بشین ولی تا جای ممکن البته واسه خانمها کمتراین مساله مصداق داره ولی آقایون حتی الامکان اگه تو شهرشون نباشن بهتره ازخیلی جهات و ابعاد

 

امیدوارم توضیحاتم کافی و وافی به مقصد بوده باشه

التماس دعا

 

به محمد
ممنون از شما دوست گرامی به خاطر اطلاعات جامع و کاملی که در اختیارمون گذاشتید.اجرتون با خدا. ان شاء الله در این منصب خوش بدرخشید و همواره موفق و پیروز باشید.
دوست عزیز شما اطلاع دارید در مورد اینکه  محل خدمت خانم ها رو  محل اقامت همسر و یا پدر و مادر قرار میدهند یا نه؟؟چون در این مورد حرفهای مختلفی زده میشه.       مجدداً بابت راهنماییهاتون متشکرم

بازهم مجددا سلام

خطاب به مریم

شرمنده توکامنت قبلی تشکرم ازبابت پیام تبریک شما جا موند ممنونم از پیام تبریکتون وآرزومیکنم اونچه صلاح و فلاح و نجاح رو برای شما داره رقم بخوره و یه مطلب اساسی اینکه دراختباریه وقت خوندم یکی از دوستان نوشته بود قرائت قرآن نقش وتو کننده داره من به این رسیدم چون اختبارم صرفا قرآن بود البته ممکنه کسایی که امتیازای علمی یا عقیدتی و ...اونها کمترباشه ازشون دراین زمینه ها هم سوال شه ولی اگردرمراحل قبل علمی و عقیدتی قوی داشته باشین و استعلاماو گزینش استان مربوطتتون مورد تایید و نمره خوب بدست آورده باشید اختبارتون محدود به قرائت قران خواهد بود قریب به یقین

بازهم التماس دعاوارزومند توفیقات عالیه برای شما وتمام کسایی که هدفشون خدمت به خلق و رضای خالق هست.

سلام وعرض ادب دوستان

خطاب به مریم

اختباروما ادراک مالاختبار

برخلاف تمام مراحل ماقبل از اختیارکه مقداری استرس چه خواسته چه ناخواسته برآدم حاکم میشه اما درمورد اختبارآرامش عجیبی داشتم بدون هیچ نگرانی که برآیند اون درکامنتایی که گذاشتم هست خطاب به س. ا که نوشتم این موضوع رو

اختباربسته به هیاتی برکزارکننده و خود نمرات و امتیازات شخص میتونه متغیرباشه واسه من که صرفا قرآن بود وبس

اما هستن دوستانی که از اونها علمی و عقیدتی و سیاسی هم پرسیده شده اما اونچه که پرسیده میشه چیزی خارج از اونچه که درقانون ومطالبیه که دوستان اشاره کردن نیست

کافیه شما مسلط باشید به قانون و با آرامش و اعتماد به نفس و طمانینه درجلسه حاضرشید درمرحله اختباراصل برقبول شدنه و یا نهایتا تجدیدااختباروبسیارنادرهست که کسی و بندازن

وسوالات علمی درخصوص درجه بنید مجازاتها، نحوه تخفیف مجازاتها و مواردمنع تعلیق

تکراروتعدد و تفاوتهاشون، نحوه حل اختلاف درصلاحیت های ذاتی محاکم

تکلیف دادگاه درابلاغ رای کارشناس به طرفین که آیا الزمی داره یا نه ویا اینکه تفاوت دستورموقت با تامین خواسته

تفاوت تجدید نظر خواهی با اعاده دادرسی

مرجع نقض رای ویا همون بلاارجاع بودن

تعداد نسخ وضمائم دادخواستها

وظائف دادستان

نحوه وموارد احاله

اینکه آیا درمسائل حقوق خصوصی امکان احاله هست نیست و...

 

اناطه کیفری واعساردرپرونده های کیفری اگه باشه دراین مقوله هاست کافیه قانون و خوب بخونین

النهایه توکل و اعتمادت برخدا باشه که هراونچه صلاحته همون میشه شک نکن

آرزوی توفیق و نیل به اونچه که صلاحتونه ودیگردوستان

التماس دعا

به محمد
باسلام و عرض تبریک
میشه لطف کنید در مورد اختبار و سولاتی که پرسیدن برامون توضیح دهید.     با تشکر موفق و پیروز باشید.

سلام و وقت بخیر

دوستانی که معاینات پزشکی قانونی رو انجام دادندشامل چه مواردیه؟ درخودپزشکی قانونی انجم میشه یا آزمایشگاه وکلینک های بیرونی ؟ وهزینه هاش چقدربوده؟ ونتیجه بعد چند روزاعلام میشه؟ با خود فرد میدن یا خودشون ارسال میکنن؟

 

باسلام دوستان

خطاب به س . ا

ضمن تشکرازپاسخ شما دوست محترم وآرزوی موفقیت

خدا رو شکراختباررو قبول شدم همون حسی که داشتم ودرپیامم اشاره کردم راحت بد

درخصوص نوشتارم گفتین شبیه نامه های سال 1300 هست که این نظرشما محترم و...

درخصوص تعیین محل خدمت و زمان دوره برخلاف نظراتی که درج شده بود و گفتن بعد اختبارمیگن چنین چیزی نبود بلکه ی سری فرمهای معرفی به پزشکی قانونی وسوء پیشینه وکارت پایان خدمت دادن و گفتن ظرف1 ماه میبایست انجام بشن

اما چیزی که عجیبه واسم اینکه چرا انگشت نگاری اصرارداشتن که حتما تهران باشه با توجه به اینه الان سیستمیه و همه جا ممکنه اونو انجام داد و دوم اینکه مگرنه اینکه استعلامات مختلفی گرفته شده وبراساس اونها صلاحیت ما تائید شده پس چه نیازی به انگشت نگاریه؟ مگراینکه خواسته باشن کلاسه آثارانگشتان صرفا رو پرونده باشه برای مابعد

بازم تشکروآرزوی موفقیت

سلام
از دوستان کسی موردی سراغ داره که بعد از مصاحبه عقیدتی برای اختبار دعوت نشده باشن؟! یعنی در همون مرحله رد شده باشن؟
زهراجان 
برای شما هم
عین صحبت شمارو روزی که من برای اختبار رفتم 20 م یه خانمی توی آسانسور ساختمان شماره 3 بهم گفت اون خانمم داشت میرفت اعتراض بده و گفت بخاطر بچه دار بودنه....
من مطمنم برات خیر پیش میاد 
ومن یتوکل علی الله فهو حسبه
سلام خانم س.ا ممنون از لطفتونه ولی من پیگیری کردم گفتن اولویت‌های بالاتر خود رییس گزینش گفت اعتراض کن ولی درعمل چیز دیگری شد ولی همه دوستان خیلی تلاش کردن تا به این مرحله برسند آن شاالله هرچی خیر برامون رقم بخوره شما هم با نیت خیرتان همیشه موفق و پیروز باشید محتاج دعای خیر شما هستم
سلام زهرا جان
اول از همه لا تقنطوا من رحمه الله
دوم:خدا به اندازه دل بزرگت بهت روزی و عزت بده
سوم:ربطی به فرزند داشتن نداره 
چهارم:من روز اختبار داشتم دق میکردم که دوستای صمیمی من رو گفتن استعلام مجدد وبعدم گفتن مردود شدن 
اصلا هنگ بودن چون داخل گفته بودن شما ازلحاظ گزینشی خیلی خوبید وهرجا هم از ما استعلام بگیرن میگیم مشکل گزینشی نداشتین
بعدا که از شوک اومدن بیرون و دنبال کارو گرفتن این حوابو شنیدن:قضاوت ویژگی هایی میخواد که شما مناسبش نیستید و بعد اشاره کردکه حجابتون تاییید نشده و به اونیکیم گفتن تضاد توگفته هات داشتی 
من واقعا دلم ازین اوضاع گرفت عملا میشه گفت رویه خاصی براش نیست ونمیشه فرمول داد مگراونکه شما گفتید:توکل
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۴:۰۲ داوطلب خانم **
به زهرا خانم
 واقعا یعنی بچه دار بودن امتیاز منفی داره. من فکر میکردم تاهل و بچه امتیاز محسوب میشه.به هر حال ان شاء الله هر آنچه قسمتتون هست نصیبتون بشه و موفق باشید.
سلام دوستان من درخواست تجدید مصاحبه عقیدتی دادم ٬امیدی برای گرفتن مجدد مصاحبه هست؟برای هیچ کس پیش نیومده؟
سلام خانم س.ا من همیشه نظرات شما رو خوندم ودعا گویتان بودم من مدرکم کارشناسی از دانشگاه خیلی خوب در جذب اختصاصی شرکت کردم اعتراض دادم اتفاقا خیلی زود رسیدگی کردند ورای بدوی رو تایید کردند روز اختباراصرار به تهران نداشتم گفتم هرشهری بگید تعهد میدم اگر مشکل گرینشی داشتم به اختبار نمیرسیدم خود رییس گزینش هم گفتن شما که به این مرحله رسیدید امتیازاتون بین خانمهای دیگه بالاتر بوده ومشکل گزینشی نداشتید ولی بین خانمهایی که اون روز اختبار کسانی که مدارک بالاتر داشتند وسابقه تدریس داشتند هم رد کردند که تقریبا یک وجه مشترک داشتیم فکر میکنم چون فرزند داشتیم چون من سابقه کار مرتبط هم داشتم ولی با این حال از رحمت خدا ناامید نیستم بااینکه اعتراضم رو رد کردند هنوز ته دلم روشن شما دوستان هم با این نظرات ناامید نشید ما اینجا تجربیاتمان رو بدون هیچ غرض ورزی میگیم چه کسی که قبول شده چه رد شده بلکه کمکی کرده باشیم برای خانم س.ا ارزوی موفقیت میکنم ان شااله در این منصب خوش بدرخشیدمن به قضاوت هیچ وقت به عنوان شغل نگاه نکردم فقط خدا میداند که نیتم خدمت بودده ولی توصیه ام به دوستان فقققققققط توکل کنید به خدا نتیجه هرچی شد
مدرکتون چی بود؟ تاهل امتیاز خاصی نداره ولی مدرک تحصیلی و بالاخص استعلام و تحقیقات خیلی مهم هست.
به زهراخانم
احتمالا شما نمره تستی خوبی نداشتین اگه ممکنه رتبه تستیتو بگو
یا اصرار بر شهر تهران داشتین 
واحتمال آخر مشکل گزینشی داشتین که درین مورد اصلا به خودتون نمیگن 
در هرحال حتما حتما اعتراض بده
خیلی ها به نتیجه رسیدن
کی اختبار دادین؟
به داوطلب یادم نیس فقط یادمه برو بر طرفو نگاه کردم انقد بلد نبودم
۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۵ داوطلب خانم**
به خانم س ا
ببخشید خیلی مزاحمتون شدم. اگه یادتون هست میشه لطفا سوالات اختبار تون  رو بزارید  .میخوام ببینم بیشتر چه مباحثی بوده.بازم شرمنده  خیلی استرس دارم  .ممنون 
سلام من در مرحله اختبار خیلی خوب قران خوندم بدون غلط به گفته رییس گزینش امتیاز ما خیلی بالا بوده در اون روز ولی من رو به علت اینکه ظرفیت تهران برای خانمها پراست ووجود اولویتهای بالاتر(اگراولویت بالاتر بود چرا دعوت به اختبار کردید)من  رد کردن اصلا تاهل وبسیج و....براشون مهم نیست
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۹ داوطلب خانم**
ممنون از لطفت عزیزم. ان شاء الله همیشه موفق باشید.
به همه
کاری نکردم خواهش میشه
استعلاماتشون گرفته شده بود ولی اونروز گفتن استعلام مجدد که به نظرم سر دوانیدندشان!!!!!!!!چون بعدا گفتن مردود شدن
داوطلب خانم 
عزیزم 
آییین دادرسی کیفری بخون بعد مدنی همون جزوه شهبازی یا یه چیز خلاصه و کلیات البته نخونیم هیچ مهم نیست چون من خودم به سوالات علمی اختبار کاملا تخیلی جواب دادم ولی اصلا واس طرف مهم نبود من چی میگم!!!!
تو اون جزوه ضمن ودر زیل بعضی سوالات جواباییی اومده که خیلی خیلی مهمن و ازخودمن پرسیدنش اما....حیف که تو نشر بعضی چیزا باید محتاط بود
برای اختبار خیلی خیلی قران مهمه سعی کن تو این دوماه به همون روش جزوه به قران  مسلط بشی وگرنه طرف همونجا آبرو آدمو میبره میگه خجالت نمیکشی با این قرآن خوندنت!!!!!

سلام . چطور این افراد استعلامشون مانده بوده ولی به اختبار دعوت شدند؟ چون قاعده مگر بر آن نیست وقتی استعلام ها وصول شد فرد به عقیدتی دعوت میشود؟ این افراد حتی بدون وصول نتیجه استعلام به اختبار هم دعوت شده بودند؟ یا استعلام مازادی براشون به وحود اومده بود؟ ممنون میشم اگر از جریان استعلامات بگید که چگونه است کلا؟ 
اجرکم عندالله
به س. ا
ممنونم از پاسختون. 
ان شاالله سلامت و موفق باشید 
التماس دعا.. 
۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۸:۲۶ داوطلب خانم**
به خانم س ا
سلام . خیلی ممنونم ازتون بابت معرفی جزوه احکام .مصاحبه عقیدتی داشتم خیلی برای جمع بندی به دردم خورد. خدا خیرتون بده. 
به نظرتون با توجه به تجربه ای که دارید چه درسی مهمتر هست خوندنش برای اختبار ؟؟چون واقعا حجم مطالب زیاده ما هم که دیگه خسته شدیم از خوندن.فکر میکنم همه مطالب یادم رفته. ممنکن میشم راهنماییم کنید.
ش
بله حدود دوماه 
اونا که قرار بود استعلام بگیرن براشون طی تماس بعدی گفتن که رد شدن واگه دفاعی دارن لایحه اشو بفرستن
(چیزی بیش ازین نمیدونم)

۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۸ شین به س. ا
ممنونم دوست عزیز. من جذب اختصاصی هستم . از طرفی خداروشکر میکنم چون این مدت دفاعم انجام شد. 
واقعا دو ماه بی خبر بودید ؟؟ 
الله اکبر. 

حقیقتش من زیاد از جریان گزینش نمیدونم ، گفتم نکنه این مدلی هم وجود داره. 
باز هم تشکر میکنم توکل بر خدا فقط. و توسل به امامان معصوم علیه السلام. 
راستی اینکه نوشتید دو نفر روز اختبار به خاطر مشکل گزینشی استعلامشون رو منتظر بودند یعنی به چه صورت؟
به س.ا
والا چه عرض کنم مصاحبه عقیدتی تا اختبار من دوماه اینا بود....
که اون وسطاهم مریض شدمو کلی الکی حرص خوردم که دیگه قبولم نمیکنن
ولی همه حرصا از جیبم رفت!!!!
من نوشتم مناطق محروم میرم.
که چی نگرانی؟تاحالا دیدی کسی عقیدتی دعوت نشه؟؟؟؟
دوست خودمن قبولی 92 بود و سه ماه پیش اختبار داد.رتبش هم زیر 60 بود.
روزی که خودم رفتم اختبار قبولی 92 هم بود بین ما....
روند گزینشو تحقیقات خیلی به شهرها بستگی داره پس از دوره ای که توشی لذت ببر و خودتو اماده کن.
درمورد سوالات عقیدتی جزوه رو وبلاگ آقای جهانشیری خوبه که به نقل ازوبلاگ موسوی هستش. تو انتهای اون جزووه روش آماده شدن وتمرین قرآن هم هست
بشین تامیتونی قران بخون که سرنوشت سازه


چند روز بعد از عقیدتی بهتون خبر دادند قبولی تان رو؟
تشکر دوست عزیز.
سلام. من شما را از وبلاگ آقای جهانشیری یادم هست تبریک میگم قبولیتون رو . شما هم حوزوی بودید و هم دانشگاهی؟ 
میشه سوالات عقیدتی تان را بگذارید.. تشکر میکنم. 
راستی شما در فرم خدمت در منطقه محروم را چی نوشتید؟ 
فاصله من از زمان تشکیل پرونده تاکنون هفت ماه شده است. و دعوت به عقیدتی نشده ام نگرانم به نظرتون چه علتی میتواند داشته باشد؟ 
ببخشید طولانی شد :-)
به محمد
دوست عزیز خواهش میشه
انزل السکینه فی قلوب** المومنین**رو خوب اومدی
در مورد بقیه حرفات هم دقیقا باید بگم :لاتقنطوا من رحمت الله
واینکه فک میکنی شایدم همه تفکراتت اشتباه باشه باید بگم* فاستقم کما امرت**
ودرمورد کلیات حرفات هم باید بگم
یه وقف نامه میدیدم واسه سال 1300 خداشاهده ادبیاتش یه چیز شبیه همین متنی که نوشتی بود.

سلام و صبح بخیردوستان

خطاب به س . ا

بازهم تشکرازاینکه با حوصله دقت طمانینه توام دلسوزی و راهگشایانه وبا تانی پاسخ میدید نهایت تشکروامتنان رودارم.

نکات کلیدی و سودمندی روبیان فرمودید

نمی دونم چرا اما تا خود عقیدتی هم که بود یه جورنگرانی و استرس ولی درحد کم داشتم اما حالا که به اختباررسیده نه آرومم چراشونمی دونم شاید ترجمان هوالذی انزل السکینه فی قلوب المومنین باشه

حس میکنم اختبارصرفا یه جورآشنایی نزدیک هست و مروری برپرونده چون کسی که تا این مرحله اومده و مصاحبه های مختلف و آزمونهای 3 گانه علمی (تشریحی تستی و مصاحبه) + استعلامات چندگانه وتحقیقاتش مثبت بوده و تائید صلاحیت شده رو نمیان واسه خاطردوسه سوال رد کنن، شایدم نظرم اشتباه باشه نمیدونم خلاصه هرچه خدا خواست همان میشود.

امیدوارم دعای خیرم بدرقه راه شما و راه همه پویندگان علم و عدالت باشه شایداین تنهاوسیله ممکن برای قدردانی ازشما و دوستانی باشه که خیرونجاح و فلاح رو برای همه می خوان عزت تندرستی توفیق و سلامتی شما مستدام

بمنه وکرمه

محمد 
سلام و شب بخیر
ارادت
خیر متخصص داخلی اون آزمایشها که آزمایشگاه داده رو میبینه و معاینه میکنه ونظر میده
اسپیرومتری واسه طب کاره
(حداقل ازمن که نگرفتن)
سوء پیشینه پلیس +10همونجا هم انگشت نگاری میکنه
انقدر به اینجاهاش فکر نکن 
بیشتر روی تسلطت روی اوضاع  روز اختبارمانور بده
تجربه خودمن میگه یه خورده دیر بری بد نیست .که اولینن نفر نباشی میری داخل
بعد اینکه ترجیحا باهیچ کدوم از بچه ها حرف نزن چون هرکس از دید خودش نگاه میکنه و یک آن میبینی کاملا خلع سلاح شدی انقد موج منفی گرفتی
سکوت کن یه هدست بذار قرآن گوش بده هرکسم از اتاق اومد بیرون بدو بدو نرو ببین بهش چی گفتن

باسلام و صبح بخیربه همه دوستان

خطاب به س . ا

دوست محترم ضمن تشکرازپاسخ شما ، معاینه متخصص داخلی جهت اسپریومتری هست معایناتش (ریه وتنفس) ؟

دوم اینکه دوستان نوشته بودن واسه سوپیشینه ازطریق پلیس +10 هست ولی دوست دیگه ای گفته بود باید انگشت نگاری رو تو تهران انجام داد آیا شما اطلاعی دراین خصوص دارید؟

بازهم از شما ممنون و متکشرم و آرزومند عزت سلامتی و توفیقات عالیه شما هستم

سپاس برای دعای خیرتان
محمد
نه نوارقلب نداره اما اززمان تحویل فرمها از طبقه سوم شما72 ساعت وقت دارید به پزشک قانونی معرفی بشید اما بعدازون رجوع به پزشکا زمان نداره

باسلام دوستان محترم

خطاب به س. ا

با تشکرازپاسختون آیا نوارقلب هم جزو معاینات هست؟ آیا محدوده زمانی داره زمان انجام معاینات؟

 

۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۵ به خانم س.ا
سلام
ممنون از سرکار خانم س.ا. امیدوارم به همین شکلی که دوستان رو راهنمایی میکنید در منصب قضاوت خاضعانه و قاطعانه خدمت کنید.
از همه ممنونم
دوست دارم همه قبول شید💓💓💓💓💓💓
راستی یه جزوه مصاحبه رو وبلاگ آقای سیدفرهادموسوی و نیماجهانشیری هست بخونیدخوبه
سلام
محمد...
نه من روانشناسی نداده بودم.
معرفی کردن تهران ستارخان .معاینه پزشکی شامل:متخصص داخلی.گوش حلق و بینی و چشم پزشکی +آزمایش ایدز وهپاتیت و ....که اینارو بیرون انجام میدین و آزمایش اعتیادو الکل رو خود پزشک قانونی میگیره.معرفی نامه به پزشک قانونی رو طبقه سوم میدن بعد پزشک قانونی برگه های مربوط به متخصصین رو میده
.....
به خانم س.ا
دوست عزیز بله خانمی که نتصدی امور کارآموزان هستن تو طبقه دوم فرمودند سه هفته دیگه .البته چون این دوره قبولی ها زیادن دو دوره کارآموزی باهم برگذار میشه.ضمنا اگر اسم شمارو گزینش بهشون اعلام کرده باشه همین دوره کارآموزیتون شروع میشه اسامی هر شنبه(آخر وقت) از طبقه سوم به طبقه دوم ارسال میشه.

باسلام به همه دوستان

خطاب به س . ا

ضمن تشکرازپاسخ مبسوط شما و آرزوی عزت و توفیق وسلامتی درتمامی عرصه ها

تست روانشناسی شما به طول انجامید، مگه شما به هنگام تشکیل پرونده گزینشی تست رو انجام نداده بودید؟

معانیات پزشکی شامل چه چیزایی بود؟

ضمنآ خود دفترچه آزمایشات رو پس از اختباربه شما تحویل دادن؟محل گرفتن دفترچه و ...همون طبقه سومه؟

باتشکرمجددازشما

۲۶ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۵ به خانم س.ا
باسلام
ضمن تبریک قبولی سرکار، راجع به زمان شروع دوره کارآموزی تهران فرمودید سه هفته بعد یعنی 14 آذر خواهد بود. با توجه به اینکه بنده هم در لیست کارآموزی بعدی هستم. زمان نامبرده رو از مسئولین خانم که در طبقه دوم ساختمان معاونت هستند جویا شدید؟ باتشکر
خانم **داوطلب** 
درست فهمیدید حتی باید اگر مجردید تعهد بدید که شرط ضمن عقدتون زندگی در محلیه که قوه بگه!!!ولی ازین ستون به اون ستون فرجه شاید تا اوت وقت قانون عوض شد.
خطاب به محمد
بله 20 م اختبار دادم.پزشکی قانونی من در دو روز انجام شد فقط تست روانشناسیم چند روز طول کشیده که شنبه انجام میشه سوء پیشینه روهم قبلا با فرمها تحویل داده بودم زمان پرکردن فرمهای معرفها (گزینش)

خانم س.ا  .  یعنی دیگه به محل اقامت شوهر و پدر کاری ندارن برای خانم ها؟؟وای من فکر میکردم محل اقامت شوهر میاندازن اینطوری که خیلی سخته شوهر و بچه رو کجا ببری؟یه شهر دیگه؟خیلی مشکلات داره؟شما برای تهران بودید؟؟؟؟اگه واقعا همون شهر خودمون نیاندازن پس دیگه فایده نداره احکام بخونم ؟چون من اصلا نمیتونم یه شهر دیگه برم.ممنون میشم راهنماییم کنید

باسلام وعرض ادب محضرهمه دوستان

خطاب به خانم س. ا

شما 20 این ماه اختباردادیدو3هفته دیگه شروع دوره شماست آیا درخصوص استعلامات بجا مونده مثل پزشک قانونی ، وسوء پیشینه (جهت آقایون نظام وظیفه) با توجه به مدت زمان کم فراخوان دوره پس از اختبارجهت شما به چه شکل بوده که انقدرسریع صورت گرفته؟ آیا شما استعلامات مربوط به پزشکی قانونی و سوء پیشنه رو انجام دادین؟

اگرکسی دانشجوی دکتری باشه آیا امکان مرخصی گرفتن و یا اغازبه دوره همزمان با تحصیل واسش ممکنه؟

والنهایه مجدداً برای شما ودیگردوستان توفیق عزت سلامتی و...درتموم زمینه های شخصی علمی کاری و ...رو آرزومندم/.

سپاس از همه دوستان.خوشحال میشم که کمکی بکنم .الحمدلله سه هفته دیگه کارآموزی ما شروع میشه.کارآموزی تهران.اما محل خدمت رو که باکلی تعهد و دردسر دقیقا بعداز اینکه از اتاق اختبار اومدیم بیرون  انتخاب شد من یکی از شهرستانهای استان گیلان انتخاب کردم چون شهرهای بزرگ تهران کرج و شهرستانهاش اراک و شهرهای اطرافش سمنان و....جا نبود....البته این حرفا حرفه .حداقل از نظر من مطمنم با خانم ها درمورد شهرخدمت با تسامح برخورد میشه.
سلام دوستان ممکنه کسی رو به علت استفاده از فضای مجازی و واتس آپ رد کنند؟
سلام ببخشید اگه کسی بعد از عقیدتی رد بشه٬باهاش تماس میگیرن و بهش میگن یا نه دیگه تماس نمیگیرن.
سلام به دوستان عزیز .
ممنون از خانم س.ا بابت جوابتون و عرض تبریک به شما . ان شاءالله همیشه موفق باشید.
سوالی داشتم شما برای کدوم استان بودید؟در همون اختبار، شهر محل خدمت مشخص میشه؟؟
سرکار خانم س.ا
تشکر بابت پاسختون و تبریک بابت قبولیتون ان شاالله در کسوت قضاوت در مسیر حق و قانون و تحقق عدالت خوش بدرخشید. ما هم توکلمون به خداست...

باسلام دوستان ممنون از پاسخ شما سرکارمحترمه خانم س. ا

امیدوارم درتموم عرصه های کاری ، شخصی، تحصیلی و .... بهترین توفیقات ودرجات عاید و حاصل بشه واستون .

** داوطلب خانم**
تحصیل مال نامشروع در واقع جاییه که کسی مالی رو بدست میاره که استحقاقش رو نداره .وتحت عناوین هیچ کدوم از جرایم مثل کلاهبرداری یا...نیست .درواقع نامشروع قید مال هست اماتحصیل نامشروع مال یعنی کسب مال به طریق نامشروع  مثل کلاهبرداری درواقع نامشروع اینجا قید طریق کسب هست.
در جواب سوال دوم جرم علیه منفعت ممکنه مثل ازبین بردن قوه باصره ولامسه و سامعه و ....علت اینکه انواع منفعت رو پرسیده هم این بوده که فهمیده شما با مدنی اشتباه گرفتیش خواسته بهت بفهمونه منظورش انواع منافع اعضاء هستش

محمد
جو اختبار بسیار بد و استرس زا 
مدت زمان اختبار دو دقیقه
از من هم قرآن پرسید خیلی خوب خوندم
هم سوال علمی که افتضاح جواب دادم
از چهارتا سوال علمی دوتاشو اصلا نشنیده بودم الانم نمیدونم چی بود دوتاشم دس پا شکسته جواب دادم ولی اصلا به جوابا گوش نمیداد کلا پرونده رو نگاه میکرد.
فضایی که بچه ها بیرون اتاق دارن افتضاحه ولی خود هیات اختبار آدمای بدی نیستن.فقط خودتو نباز.
سه نفرن ولی من رفتم تو اتاق دو نفر بودن
زحمت نکش واس اختبار درس بخونی چون از قبلی های من و البته بعدی هام هیچ سوال علمی نپرسیده بودن فقط قرآن خوندن.
بین اونا من رتبه بهتری ازهمه دلشتم زیر 20 ....که ازم سوال پرسید
سلام
خانم س.ا ممکنه لطفا در مورد اختبار کمی توضیح بفرمایید که مثلا چند نفر از شما سوال میپرسیدند یا در اتاق حضور داشتند و زمانش حدودا چقدر بود و سوالات بیشتر علمی بود یا احکام و کلا چه جوی حاکم بود؟ ببخشید سوالاتم زیاد شد!   

 خیلی متشکرم
سلام به محمد
عقیدتی 15 شهریور (دقیق یادم نیست)
تماس برای اختبار 12 آبان 
اختبار 20 آبان

سلام  به تمامی دوستان

خطاب به خانم س. ا

عقیدتی شما چه تارخی انجام شده بود و بعد چند وقت گفتن بشما که به اختباردعوت شدید وپس از اعلام به دعوت جهت اختبارچه مدت زمانی سپری شد ؟ با تشکر

سلام و درود فراوان
بنده خانم هستم
جذب عمومی 93
امروز به همراه 9 خانم و7 آقا اختبار داشتم ساختمان شماره 3 خیابون حافظ 
از خانمها کسی رد نشد
فقط دو نفر منتظر استعلام بخاطر مشکل گزینشی و دو نفر در انتظار بخاطر رتبه های بالا بودن شدن بقیه قبول شدن از آقایون هم دو نفر در انتظار به همین دلیل
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۷ **داوطلب خانم**
ممنون از شما. در مورد منفعت مصاحبگر در مورد جزا ازم پرسید منم مثل شما پاسخ دادم انا اون گفت نه انواع دیگه داره و در جزا بگو نه در مدنی .نمیدونم فکر کنم خودش هم نمیدونست  به هر حال جواب ها رو نوشت و خدا رو شکر قبول شدم

سلا ب همه دوستان درجواب داوطلب خانم

تحصیل مال نامشروع مثل  خریدن مالی که دراثرسرقت وجهل و کلاهبرداری توسط شخص دیگری صورت گرفته و فرد بیاد اونو از اون بخره یا هبه بشهو...اما تحصیل نامشروع مال بازبه همون طرق مذکورهست اما دراینجا خود شخص عالم حصول وبدست آرودنه بدون واسطه دیگه

تفویت منفعت من باب جبران خسارت وقاعده لاضررقابل پیگیری هست. ونه صرفاً یک جرم مستقل براساس اصل قانونی بودن و تفسیرمضیغ درموضوعات کیفری

 انواع منفعت مثل مانند حق انتفاع ، ارتفاق، عمری، سکنی و...هست

۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۴ داوطلب خانم**
6با عرض سلام و خسته نباشید :درمصاحبه علمی ،مصاحبه گر از من سوالی پرسیدن میخواستم اگه ممکنه جوابشو به من بگید. گفتن تفاوت تحصیل مال نامشروع با تحصیل نامشروع مال چیه؟با مثال.  سوال بعدی آیا منفعت موضوع جرم واقع میشه؟انواع منفعت؟   ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

باسلام

ضمن تشکرازجناب کلهربه جهت ایجاد مکان و فضایی جهت تبادل نظر و کسب تجربیات دوستان و ...

خطاب به جناب عباس خانی هست سوالم که اولا تاریخ تشکیل پرونده گزینشیتون چه زمانی بود؟ وتاریخ تحقیقات محلی شما نیز کی بوده؟ که الان واسه 15 دعوت شدید. باتشکر

سلام.نه نمره منفی نداره. چرا نمره منفی داشته باشه.نگران نباشید.
 سلام جناب کلهر: برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد به نظر شما ارشد خصوصی پیام نور تهران بهتره یا ارشد خصوصی مجازی دانشگاه تهران( از لحاظ اعتبار مدرک ) ؟ میشه جواب بدید با تشکر
پاسخ:
سلام و عرض ادب
از نظر اعتبار که هر دو مورد تایید وزارت علوم هستند
اما از نظر اعتبار عرفی،متاسفانه هنوز (با توجه به زیرساخت ها)در ایران نگاه مثبتی بخصوص از طرف اساتید آموزش مجازی مورد پسند نیست.
 سلام جناب کلهر: برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد به نظر شما ارشد خصوصی پیام نور تهران بهتره یا ارشد خصوصی مجازی دانشگاه تهران( از لحاظ اعتبار مدرک ) ؟ میشه جواب بدید با تشکر
با سلام دانشجوی ارشد خصوصی بودن برای گزینش قضاوت امتیاز مثبت داره یا منفی یا با کارشناسی فرقی نداره ؟ اخه من امسال  ارشدخصوصی قبول شدم و در مرحله گزینشم نمی دونم گواهی اشتغال به تححصیل ببرم تاثیر مثبت داره یا میگن طرف هنوز دانشجوست و چون فارغ التحصیل نشده امتیاز منفی داره؟ تشکر از دوستان
سلام من کامنتهای دوستان رو در این وبلاگ خوندم بطور کلی نا امید شدم که قبول بشم مثل اینکه خیلی سخته قبول شدن بویژه واس خانمها
به زهرا
من هم منتظر اختبارم
سلام و سپاس فراوان از زحمات جناب کاردو
به عباس خانی: بله از نحوه برخورد و سوالات مصاحبه گر مشخص میشه که پرونده تحقیقات محلیتون به چه ترتیب بوده چون مصاحبه گر تمام موارد منفی که در پرونده درج شده رو عنوان میکنه و فرصت توضیح و دفاع بهتون میده

به عبارتی بعداز مصاحبه عقیدتی حساب کار میاد دستتون اینکه میتونید امیدوار باشید یا نه

پاسخ:
سلام باتشکر
ازشما

سلام دوستان کسانی که به اختیار دعوت شدند چه سوالات ازشون پرسیدن تجربیات خودتون رو بگید دعاگوی دوستان هستیم
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۹ حامد عباس خانی
ضمنا در مصاحبه عقیدتی میشه فهمید تحقیقات محلی خوب یا بد بوده؟
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۷ حامد عباس خانی
سلام دوستان، امروز برای 15 ام دعوت به عقیدتی شدم. لطفا اطلاعاتی در این خصوص دارید ارائه کنید.
دوستان در این پست بدون نیاز به تایید نظرات نشان داده می شوند.
سلام آقا کلهر ضمن تشکر از شما تقاضا میکنم پست های این قسمت را بدون تایید نمایش دهید.
پاسخ:
سلام
بسیار خوب اما قبلش باید ثبت نام کرد در سایت
اما بنده هم از تمامی دوستان تقاضا دارم شئون را رعایت کنند...
موفق باشید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">