وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

این وبلاگ در راستای ارائه خدمات آموزشی-پژوهشی به دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع و گرایشهای مختلف رشته حقوق و داوطلبان آزمون های حقوقی بوجود آمده است.لابد خداوند از اینگونه روابط مقاصدی دارد.امیدوارم مقاصد الهی به بهترین وجه محقق بشود.

پیام های کوتاه
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۳۳

عنوان مطلب

محتوی مطلب
۹۳/۱۱/۰۹
احسان امیرخانی

نظرات  (۵)

سلام من پدرم ۱۵ سال پیش به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شد و سو پیشینه دارد و اهل تسنن است ولی من طلبه اهل تشیع هستم شیعه هستم آیا در گزینش و اختبار و ...رد میشوم یا ادامه دهم امیدی هست به نظرتون.  لطفا جواب دهید ممنون. یا اگر آزمون اختصاصی طلاب دهم این سو پیشینه را نادیده می‌گیرند. آیا اگر در مصاحبه بگویم من از پدرم خبر ندارم که سو پیشینه دارد یا ندارد اینگونه به آنها بگویم چطور است؟؟؟آیا نمی‌گویند که صداقت نداشتم یا راستش را نگفتم. به نظرتان راستش را بگویم. تو رو خدا واقعیت رو بگید اگه میدونید خدا نگهدارتان

پاسخ:
تنها راه در جهان راه راستیست
۱۸ مهر ۰۱ ، ۱۳:۰۱ یا ابراهیم

سلام و عرض ادب خدمت همه داوطلبان منصب قضا بنده نیز در مهرماه دعوت به اختیار شدم در طبقه سوم 7نفربودیم که همگی قبول شدیم بنده نفر آخر بودم از همگی صرفا قرآن و بیوگرافی خانوادگی سوال شده بود.طبقه 3و 10مهم نیست مطمئن باشید صرفا این مهمه آقای نظری  مدیرکل گزینش کدوم طبقه باشند.موفق باشید

۱۸ مهر ۰۱ ، ۱۳:۰۱ یا ابراهیم

سلام و عرض ادب خدمت همه داوطلبان منصب قضا بنده نیز در مهرماه دعوت به اختیار شدم در طبقه سوم 7نفربودیم که همگی قبول شدیم بنده نفر آخر بودم از همگی صرفا قرآن و بیوگرافی خانوادگی سوال شده بود.طبقه 3و 10مهم نیست مطمئن باشید صرفا این مهمه آقای نظری  مدیرکل گزینش کدوم طبقه باشند.موفق باشید

سلام وخسته نباشید, میخواستم بپرسم با توجه به اینکه درحال حاضر, عده کثیری از داوطلبان درمرحله سنجش شخصیت رد میشن, چند درصد کسانی که در این مرحله قبول میشن ممکنه در مراحل عقیدتی و اختبار رد بشن؟
پاسخ:
سلام و عرض ادب
آمار مشخصی در دست نیست.بعضی اوقات در سال دعوت و جذب بییار سخت می شود و بعضی اوقات دیگر آسان و راحت است.
باسلام من از شما بابت نگارش سوالات حقوق مدنی دکتری دانشگاه آزاد تشکر می کنم تنها سایت حقوقی که چنین ابتکار دست زد امیدوارم سوالات متون حقوقی وآ.د.م وحقوق تجارت را در سایت بگذارید.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">