وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

این وبلاگ در راستای ارائه خدمات آموزشی-پژوهشی به دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع و گرایشهای مختلف رشته حقوق و داوطلبان آزمون های حقوقی بوجود آمده است.لابد خداوند از اینگونه روابط مقاصدی دارد.امیدوارم مقاصد الهی به بهترین وجه محقق بشود.

پیام های کوتاه

 

1- پس از اتمام جلسه دفاعیه دانشجو موظف است نسخه های پایان نامه را جمع آوری نماید و به تذکرات اصلاحی کاملا توجه و عنایت نموده تا پایان نامه او بنحو احسن مرتب و منظم گردد .

2- بدنبال انجام اصلاحات و رفع ایرادات دانشجو موظف است هفت نسخه از پایان نا مه را آماده و جلد نماید .باید توجه داشت که رنگ جلد با توجه به گروه درسی دانشجو باید انتخاب شود . روی جلد بصورت فارسی و پشت جلد بصورت ترجمه انگلیسی خواهد بود .و تذکرات دیگر با اشراف مدیر گروه به انجام خواهد رسید .

3-  دانشجو موظف است از پایان نامه هشت نسخه تهیه نماید که سه تا را به اساتید راهنما و مشاور و داور تحویل داده وبر اسا س فرمها امضاء میگرد و سه نسخه را نیز به واحد پژوهشی و  کتابخانه و یکی را به گروه کارشناسی ارشد تحویل میدهد و یک نسخه نیز برای خود دانشجو میباشد .

4- همچنین دانشجو موظف است سه نسخه از پایان نامه را بصورت سی دی و پی دی اف به واحد پژوهشی و مدیر گروه تحویل نماید .

5-  مدت زمان اصلاح پایان نامه و جلد گرفتن آن نباید بیش از یک ماه طول بکشد .

6-  پس از طی مراحل قانونی و تحویل پایان نامه و گرفتن امضاء از اساتید راهنما و مشا ور و مدیر گروه و پر کردن فرمهای مربوطه ، دانشجو میتواند برای تصفیه حساب اقدام نماید .و فارغ التحصیل گردد


 

۹۳/۱۰/۰۵
احسان امیرخانی

نظرات  (۱)

۰۷ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۵۴ کاردو کلهر
در پاسخ به علی:
بله انجام میدهیم.برای کسب اطلاعات از طریق ایمیل موجود در وبلاگ مکاتبه نمایید.با سپاس

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">