وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

این وبلاگ در راستای ارائه خدمات آموزشی-پژوهشی به دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع و گرایشهای مختلف رشته حقوق و داوطلبان آزمون های حقوقی بوجود آمده است.لابد خداوند از اینگونه روابط مقاصدی دارد.امیدوارم مقاصد الهی به بهترین وجه محقق بشود.

پیام های کوتاه

سوالات متداول❓❓❓❓❓❓❗️❗️❗️❗️❗️

⭕️مصاحبه تکمیلی چه میشود؟
✅مصاحبه تکمیلی کان لم یکن شده و دیگر مصاحبه تکمیلی در کار نیست.

⭕️کسانی که در مرحله تست شخصیت به هر عنوانی قبول نمیشوند چه اقدامی میتوانند بکنند؟
✅هر کس در این مرحله قبول نشود، حق دارد به نتیجه این مرحله اعتراض کند.

⭕️اعتراض چگونه و حاوی چه مطالبی باشد؟
✅اعتراض کتبی و حاوی صرف اعتراض و در صورت وجود دلایلی که به گمان داوطلب بتواند در نظر هیات رسیدگی کننده تاثیرگذار باشد و یا هر مطلبی که داوطلب صلاح میداند.

⭕️مخاطب اعتراض کیست؟
✅قائم مقام محترم معاونت منابع انسانی قوه قضائیه.

⭕️نحوه تحویل اعتراض چگونه است؟
✅اعتراض از طریق شماره 02188199517  و 02188199519 از روز دوشنبه(1395/09/01) فکس شود و یا بصورت حضوری تحویل گردد.

⭕️نحوه بررسی چگونه است؟
✅ابتدا اعتراض توسط کمیته رسیدگی به اعتراضات بررسی میشود، در صورت وارد بودن، پرونده بهمراه داوطلب به  تیم سه نفره روانشناسان «جدید» ( روانشناسان قبلی نخواهند بود) ارجاع میشوند. تصمیم این روانشناسان بدون توجه به نتیجه مصاحبه‌ی قبلی و قطعی است.

۹۵/۰۸/۳۰
احسان امیرخانی

نظرات  (۴)

با سلام.آیا به نتیجه مصاحبه علمی هم میتوان اعتراض نمود؟سپاسگزارم.

پاسخ:
سلام
خیر

هنوز نتیجه تست روانشناسی من اعلام نشده اما حس میکنم رد میشم آیا تابحال کسی که رد شده واعتراض کرده مجددا ازش مصاحبه روانشناسی به عمل آمده وملاک برای پذیرش اعتراض چی میتونه باشه من خودم سه روز قبل از امتحان سرکار بودم وواقعا خسته بودن

۰۹ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۳۳ مقداد علیزاده

سلام.مرحلی شخصیت یه مرحلی اضافی هست که با آینده داوطلبا بازی میشه.من امسال در مرحلی شخصیت مردود شدم.نمیدونم چرا ولی شخصی که از من مصاحبه گرفت در تمام طول مصاحبه خواب بود چرت میزد حالا چنین شخصی چجور تو مدت یه ربع تشخیص داد که من بدرد قضاوت نمیخورم؟؟؟در صورتی که هیچ مشکلی ندارمکاش کسی بود که پیگیر وضع من بشه.چند ساله وقت گذاشتم که اینم بندی خدا تو ی ربع اونم در حال خواب گند زد به آیندم رفت

۰۹ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۳۲ مقداد علیزاده

سلام.مرحلی شخصیت یه مرحلی اضافی هست که با آینده داوطلبا بازی میشه.من امسال در مرحلی شخصیت مردود شدم.نمیدونم چرا ولی شخصی که از من مصاحبه گرفت در تمام طول مصاحبه خواب بود چرت میزد حالا چنین شخصی چجور تو مدت یه ربع تشخیص داد که من بدرد قضاوت نمیخورم؟؟؟در صورتی که هیچ مشکلی ندارمکاش کسی بود که پیگیر وضع من بشه.چند ساله وقت گذاشتم که اینم بندی خدا تو ی ربع اونم در حال خواب گند زد به آیندم رفت

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">