وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

این وبلاگ در راستای ارائه خدمات آموزشی-پژوهشی به دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع و گرایشهای مختلف رشته حقوق و داوطلبان آزمون های حقوقی بوجود آمده است.لابد خداوند از اینگونه روابط مقاصدی دارد.امیدوارم مقاصد الهی به بهترین وجه محقق بشود.

پیام های کوتاه

سلام و عرض ادب

این تایپیک برای آن دسته از داوطلبان عزیز بوجود آمده که در سال 94 و 95 مصاحبه علمی یا تشخیصی داشته و با دارند.این محیط صرفا در راستای استفاده مناسب از تجربیات داوطلبان بوجود آمده و حتی المقدور هروز تمامی نظرات تایید و به نمایش در خواهند آمد.گروه تلگرامی همفکری


https://telegram.me/joinchat/BwjfAT4fg726K8938s7NpQ

۹۵/۰۲/۰۵
احسان امیرخانی

نظرات  (۱۴۹)

سلام.من مصاحبه مجدد روانشناسی دادم و روانشناس بعد از تموم شدن مصاحبه به گفت که قبولی ولی اداره ی سنجش شخصیت گفت که به حرف روانشناس نیست و برام پیامک فاقد امتیاز فرستاد. مگه ملاک های قبولی تو مرحله ی روانشناسی چیه؟؟

 

سلام ایا در مصاحبه علمی سوالات تکراری از مصاحبه شوندگان پرسیده میشود؟

سلام 

ببخشید کسی هست سال۹۸ اختبار قضاوت رفته باشه؟ میخوام ببینم روال اختبار سال۹۸ چجوری بوده یعنی سوالای علمی و احکامم پرسیدن ازتون یا نه صرفا معرفی خودتون بوده؟

سلام 
وقت بخیرمن مصاحبه روانشناسی رفتم تقریبا به شرح زیر؛
.:
اشکال نداره میبخشم.
والا اول که رفتم داخل گفتن مهندسی تست عجیب غریبه همه درصدابالاست منم دیدم این جوریه گفتم خودم تست توخونه انجام دادم فکر میکردم درصد دروغ گویی بالا باشه من تو تستا همه چیزو راست گفتم وچون جوابا بله یا خیر بود نمیشد قاطع نظر داد وباید درمصاحبه شفاهی شرح داد  خلاصه گفت افسرده منزوی عصبی خشن نگران و... میخاست واکنشمو ببینه خودم تا انجا که خاطرم بود علت جواب تستا رو شرح دادم واینکه هر ادمی نگران عصبی و..میشه مطلق نیست برخوردفیزیکی ندارم اگه طرفم حالیش بود که هیچ نفهم بود آخرین سنگر سکوته گفت پس چه جوری از حق مردم دفاع میکنی گفتم اون فرق ممیکنه اونجا بحث عدالت وقانون وحق دیگرانه ومن قانون رو زیر پا نمیگدارم و گفتم خودتم جایه من بودی نابود میشدی اینکه به هزارراه نرفته نرفتم تا اینجا رسیم خداروشکر دلیل اومدنم پیشرفت شغلی چون الان که مدیر دفترم چندبرابرقاضی دارم خدمت میکنم پس پاسخ کلیشه ای نمیدم که عاشق قضاوتم یا برای خدمت به مردمه گفت را پلیس ول کردی اونجا به چی معروف بودی گفتم همه بهم میگفتن پهلوون واز دیدورزشی معروف بودم برای درس خوندن پیمانی بودم ۵سالم تموم شد گفت خلاف کردی نخواستنت گفتم نه تنها۲ روز به خاطر کلاه سرم نگداشتن بازداشتگاه بودم در حالیکه لباست اوتونداشت میفرستادن بازداشگاه مگرنه از لحاظ جرایم موردی نداشتم اگه داشتم دادگستری استخدامم نمیکردن وتو دادگستری مدیر نمیشدم تواینجا همه به خوبی ازمن یاد میکنم صبور کوشا چشم ودل پاک چون خلافکار نیستم وپرتلاشم از دیگرانی که باهاشون کار میکنم همینطور انتظاردارم اگه عصبی هم بشم نهایتش داده نه برخوردفیزیکی چون از خشونت بیزارم  ۳تا نقطه ضعفم رک بودن ازکسی ناراحت باشم بهش میگم تودلم نمیزارم  ساده بودن زود وابسته شدن ازدیدن خون متاثرمیشم ازارتفاع بسیاربلندخوشم نمیتد بیشتر وقتم فراغتم ورزش مطالعه واستراحته ارامشو وسکوت دوست دارم و دوست دارم دورم افرادباشن ولی احترام همدیگروحفظکنن وسروصدا بیجا نکنن خصوصا خانواده هروقت نیازداشته باشم وارداجتماع میشم کارم رو انجام میدم ودوستام روطبقه بندی کردمو ورزشی کاری و.. تومحیط کار کسی از اسرار شخصیم اطلاع نداره وچون همش میخندم خیال میکنن هیچ مشکلی ندارم بعدم یه سری سوال هوش وهمش دستامو نگاه میکرد نلرزه یا زل میزد توصورتم که لبخند میزدم و خودمو عادی نشون میدادم  ۴۰ دقیقه مصاحبه طول کشید خلاف دیگران که ۱۵ دقیقه بود ودرنهایت گفتم جوابو بگو خوبه یا نه من فقط خواستم نشون بدم که میتونم قبول بشم باسه بارشرکت  تومرحله علمی که گفت بررسی وجمعبندی کلی کنیم اون موقع نتیجه معلوم میشه.

می خواستم ببینم امیدی هست یا عاقبت راست گویی وخود بودن مردودشدن هست.
سلام جناب امیرخانی
بنده کارشناس ارشد روانشناسی دارم و کارشناسی حقوق را هم در پیام نور تحصیل کرده ام . آیا مقطع کارشناسی حقوق در پیام نور امتیازش از دانشگاهها و مدارک بالاتر کمتر است یا تاثیر زیادی ندارد؟ آیا تحصیلات غیر مرتبط من میتواند کمکی به پذیرشم در قضاوت بکند ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
پاسخ:
سلام و عرض ادب
اخیرا دیوان عدالت اداری رای وحدت رویه صادر کرد مبنی بر تبعیض آمیز بودن ارجحیت دادن به مدارک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم و آن را غیر قابل قبول خواند
بنابراین به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشید که کجا تحصیل کرده اید
تحصیلات غیرمرتبط شما شاید برای خودتان در مرحله شخصیت موثر باشد اما بصورت کلی امتیاز خاصی ندارد
موفق باشید
سلام وقت همگی بخیر.
من و چندتا از دوستانم برای جذب اختصاصی قصات سال 97 ثبت نام کردیم.باتوجه ب اینکه مصاحبه ها طبق اطلاعیه از آذرماه آغاز شده هنوز با ما تماسی گرفته نشده و از تاریخ مصاحبه خو بی اطلاعیم.
ب نظر شما چطور میشه از تاریخ مصاحبه مطلع شد؟
سپاس
من مصاحبه تشخیصی و بعدش علمی شرکت کردم با اینکه کتاب و مقالات داشتم و راصی از محیط پرسش و پاسخ و خودم بودم بی دلیل رد شدم.واقعا زحمت کشیده بودم هیچ وقت نمیبخشمشون .ای کاش حداقل ی ابدارچی پارتی داشتیم تا کارمون ردیف میشد
با سلام
اگر‌گروه هم‌اندیشی دارید لطفا اطلاع رسانی کنید
من برای مصاحبه( جذب اختصاصی) دعوت شدم و رتبه جدب عمومی  سال ۹۷ هم ۴۵ شده
آیا این رتبه تاثیر داره
اگر اطلاعاتی در خصوص اشخاصی که مصاحبه میکنند هم دارید  اطلاع رسانی کنید
پاسخ:
با سلام و احترام
در خصوص عنوان گروهی که نام بردید و یا هر گروه مجازی دیگر (اعم از تلگرام،سروش و غیره)اینجانب هیچ گونه عضویتی نداشته و اطلاعی هم ندارم مدیر و گردانندگان آن (در صورت وجود داشتن)چه اشخاصی هستند.
رتبه در مرحله علمی و سنجش شخصیت اثری ندارد اما درگزینش نهایی و در صورت راهیابی ممکن است تاثیر مثبت داشته باشد.
دامنه عددی مصاحبه کنندگان بسیار وسیع است.از اساتید دانشگاهها تا قضات با تجربه را شامل می شود.آنچه مهم است میزان مطالعه شماست.منابع همه جا یکی است.
موفق باشید
باسلام خدمت دوستان.
وقتی سایت معاونت نتایج احراز شخصیتو توسایت گذاشته بود.تقریبا یک سوم قبول شده بودند.یعنی مرحله روانشناسی که شامل تست ومصاحبه هست اینقد دشوار هست.راهی برای قبولی ازاین مرحله وجود داره یانه؟
باسلام وخسته نباشید 
من هفته بعد مصاحبه روانشناختی دارم.ایا منبع خاصی لازم هست.وایا مصاحبه عقیدتی سیاسی جدا ازاین مرحله هست.یایکی هستن.هستند.خواهش میکنم اگه کسی این مرحله رو پشت سر گذاشته راهنمایی کنه

باسلام وخسته نباشید 
من هفته بعد مصاحبه روانشناختی دارم.ایا منبع خاصی لازم هست.وایا مصاحبه عقیدتی سیاسی جدا ازاین مرحله هست.یایکی هستن.هستند.خواهش میکنم اگه کسی این مرحله رو پشت سر گذاشته راهنمایی کنه

پاسخ:
سلام
نه فقط خودتان باشید
معمولی
یکی نیستند
سلام .خاهشن کسی بگه تومصاحبه شخصیت چی می پرپرسن.ایا سوالات عقیدتی سیاسیم تو این مرحله پرسیده میشه یانه؟
پاسخ:
سلام و عرض ادب
سوالاتی که محوریت آن روانکاوی شماست که به این نتیجه برسند آیا شخصیتی معمولی هستید یا دچار آسیب های روانشناختی
پس دنبال سوال و جواب نباشید
فقط عادی و معمولی و صادقانه به پرسش های رولنشناسان محترم پاسخ دهید
آنها به دنبال سوپرمن و .... نیستند
بلکه بدنبال اشخاص عادی عاری از بیماری روان می گردند.
وسلام
سلام .خاهشن کسی بگه تومصاحبه شخصیت چی می پرپرسن.ایا سوالات عقیدتی سیاسیم تو این مرحله پرسیده میشه یانه؟
سلام. ببخشید من برای هفته آتی به مصاحبه تشخیصی دعوت شدم. آیا کسی هست که قبلا مصاحبه تشخیصی داده باشه و دقیق بگه اونجا چه خبره؟ من زنگ زدم ازشون پرسیدم میگن باید بالقوه مشخص بشه که فردا صلاحیت داره ولی در مصاحبه علمی باید بالفعل مشخص بشه... گفتم خب این یعنی چی؟ گفتن خودمونم دقیق نمی دونیم اینطوری به ما گفتن... لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام علیکم
در مصاحبه علمی سوالات علمی بصورت تخصصی مطرح و هر بخش و هر درس امتیاز بخصوص و چارچوب خاصی دارد و داوطلب می بایست نمره کافی را کسب نماید
در مصاحبه تشخیصی اصل بر این است که داوطلب از نظر علمی صلاحیت دارد و سوال کننده صرفا از رزومه علمی،اجرایی و پژوهشی و در کل سوابق فرد سوالاتی را مطرح می نماید

سلام. ببخشید من دکترای فقه و حقوقم و کارشناسیب حقوق هم دارم الان باید مصاحبه تشخیصی شرکت کنم؟؟ بعلاوه مصاحبه تشخیصی هم الان با جذب اختصاصی باید ثبت نام کنم؟؟ 
خواهشا جواب بدین 
تشکر 
پاسخ:
سلام علیکم
اگر جز دانشگاههای گروه اول و دوم هستید بله و الا جذب اختصاصی
سلام ، عذرخواهی میکنم. در مورد جذب اختصاصی سوال داشتم ، اگه دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد شهری غیر از تهران باشیم ،،میتونیم توی جذب اختصاصی شرکت کنیم؟من دکتری جزاو جرمشناسی میخونم
پاسخ:
سلام
بله می توانید
سلام .ببخشید واسه ارشد دانشگاه علوم قضایی وارد مصاحبه شدم .از مصاحبه عقیدتی و روانشناسی و مصاحبه علمی قبول شدم‌.
مرحله آخر تو هیئت تشخیص که نظر نهایی رو میدن ٬امروز که تماس گرفتم گفتن رد شدید .
میخواستم ببینم قابلیت اعتراض رو داره یا نه؟ 
سلام، ممکنه دوباره گروه رو فعال کنید؟
پاسخ:
سلام و عرض ادب
با توجه به فیلترینگ تلگرام خیر.
موفق باشید
سلام آیا قانون تجارت تو مرحله ی مصاحبه پرسیده میشه؟ 
پاسخ:
سلام و عرض ادب
سنوات قبل(از سال ۹۲ ببعد) پرسیده نشده
با سلام من امروز جواب قبولیم توی تست شخصیت امده الان باید چکار کنم ممنون میشم کسی جواب بده
پاسخ:
سلام و عرض ادب
منتظر بمانید تا برای تشکیل پرونده دعوت شوید.
سلامگ روه تلگرام هنوز هست یا نه ؟با این لینک غیر فعال میزنه
پاسخ:
سلام و عرض ادب
فعلا جایی به غیر از این وبلاگ فعال نیست.
اگر مجددا راه اندازی شود از همین طریق اعلام خواهیم کرد
موفق باشید
سلام
دوستاتی که منتظر تماس از طرف قوه قضاییه برای دعوت به مصاحبه علمی هستند اگر خیلی نگرانید با آموزش تماس بگیرید آقای شاکری اول کد ملی شما رو می پرسه بعد زمان مصاحبه رو بهتون می گه.
سلام اقای امیرخانی میشه لطفا جواب بنده رو بدید خیلی نگرانم چرا از 21 فروردین که مدرکمو ارسال کردم برای مصاحبه علمی جذب اختصاصی تا الان که22 اردیبهشت هست بامن تماسی گرفته نشده مگه مصاحبه علمی تاچه زمانی ادامه داره؟
پاسخ:
سلام.پیگیری کنید اما جای نگرانی نیست.یکماه چیزی نیست..
سلام دوستان کسی  میدونه مصاحبه علمی جذب اختصاصی 96 تا چه تاریخی ادامه داره؟به من مسیج داد قوه قضاییه که مدرکمو ارسال کنم ولی تا الان باهام برای دعوت به مصاحبه علمی تماس نگرفتن یعنی ممکنه اصلا تماس نگیرن؟
با سلام واحترام  ممکن زود تر نتایج مصاحبه علمی را اعلام کنند تا قبل از ماه رمضان تست شخصیت  را هم برگزار کنند با تشکر 
سلام.ممنونم از مطالب خوبتون گرچه واسه پارساله.
من ۲۰اردیبهشت در قم مصاحبه دارم, استعداددرخشان ارشدجزامازندران هستم, متاسفانه وقت نکردم ادم رو واسه مصاحبه بخونم....مدنیم بهتراز جزاست! ازهمه خواهشمندم واسم کلی دعاکنید..
با سلام و احترام
آیا می دانید که آزمایش پزشکی ، از چه مواردی متشکل است؟
با سپاس از شما
سلام
من وارد لینک زیر شدم ولی گروهی موجود نیست 
اگر گروه جدیدی هست میشه لینکش رو بدید
سلام ،خسته نباشید،من از جذب اختصاصی96ازشرایط ایثارگری ثبت نام نمودم،ازما آزمون کوتاه پاسخ میشه،بنظرتون نحوه سسوالات چجوری میشن ازکجا طرح میشن،؟بایدنص ماده بخونیم؟؟؟باتشکر
سلام .میشه بگید منابع مصاحبه علمی چی هست ایا تجارت جزو منابع است؟
سلام گروه های همفکری تلگرام هنوز دایر هستن ؟برا مصاحبه علمی جذب اختصاصی 96 97 گروه تشکیل میدید هرچه سعی کردم نشد وارد گروه بشم 
پاسخ:
سلام و عرض ادب
بله دایر هستند
سلام
قبولی مشروط یعنی چ تو اختبار؟
و چ ضمانت اجرایی داره؟

سلام وقتتون بخیر
من چند روز پیش مصاحبه ی علمی داشتم به نظرم یکی از مصاحبه گرا کاملا موقر و باشخصیت بودن ولی دیگری آداب اجتماعی درستی نداشت و اصلا از طرز برخورد و لحنش خوشم نیومد کاملا هم باید دقیق و درست جواب میدادی و تا حدودی هم استرس وارد میکردن
هنوز گروه تلگرامی فعاله؟اگه گروهی با همین موضوع میشناسین لینکشو معرفی کنین لطفا که از تجارب همدیگه اشتفاده کنیم

سلام خسته نباشید 
من برای سال۹۶ در جذب اختصاصی ثبت نام کردم
میخواستم بدونم تاریخ مصاحبه علمی از کی شروع میشه؟
پاسخ:
سلام علیکم.معمولا فروردین ماه 

دانشجوی دکتری فقط مصاحبه علمی،و روانشناسی،سپس تحقیقات ؟
سلام بنظرتون با این درصدها میشه قضاوت96 قبول شد؟
مدنی 30
تجارت هیچ
آ.د.م 45
آ.د.ک 50
جزاعمومی 50
اختصاصی 35
عرض سلام و ادب بنده اوایل آبان تو اداره گزینش تشکیل پرونده دادم  اما الان که آخر آذره باهام برای دعوت به مصاحبه عقیدتی تماس نگرفتن. تحقیقات محلی هم نیومدن.معمولا چه مدت پس از تشکیل پرونده دعوت به مصاحبه عقیدتی میشیم؟
سلام دوستان.کسی رفته مصاحبه علمی قضاوت شورای حل اختلاف؟اگه کسی هست راهنمایی کنه لطفا
سلام 
من دانشجوی دکتری خصوصی هستم آیا از دانشجویان دکتری فقط آزمون تشخیصی گرفته میشود یا آزمون علمی هم وجود دارد؟ 
در آزمون تشخیصی چه اتفاقی می افتد؟ 
آیا در سال 96 آزمون برگزار نمیشود؟
در آیین نامه نوشته از دانشجویان و فارق التحصیلان دکتری فقط آزمون تشخیصی گرفته میشود!!!!
سلام
دوستانی که مصاحبه علمی جذب اختصاصی رفتند خاهشا سوالاتی که ازشون پرسیدند تو گروه بزارند. با تشکر
سلام.من چند روز پیش در مصاحبه علمی شرکت کردم.برخورد محترمانه و دوستانه بود.اصلا استرس نداشته باشید.سوال کنندگان اصلا دنبال مچ گیری نیستند اگر سوال براتون مفهوم نبود میتونیین درخواست مساعدت کنین.سوالات حقوقی: استیفا چیست؟اصل عدم تبرع.اجرت المثل زوجه.شرط مبطل عقد با مثال.ماده ۱۰۷ آدم و توضیح اون.ختم دادرسی فرقش با ختم مذاکرات چیه.ولایت و حضانت چیه.رویه قضایی چیه.کیفری: نظام نیمه ازادی.جرح و تعدیل.شرایط شاهد.شهادت صغیر.قواعد عمومی قصاص عضو.قواعد عمومی دیه اعضا.البته کیفری وارد بحث میشه و بیشتر اوقات در مواردی که قانون ساکته میخوان نظر استنباطی شما رو بدونن.اما در کل سوالات سخت نیست.فقط استرس نداشته باشین.یکی از بچه ها استرس داشت و رفت.
سلام دوستان..کسی اطلاع داره که برای مصاحبه علمی خواندن متن عربی و ترجمه هم میخاد??البته برای داوطلبان حوزه.
سلام...در مورد مصاحبه علمی داوطلبان حوزوی هم اگه اطلاعی دارید بفرمایید.تشکر
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۱ بنده‌ی‌خدا
سلام دوستان
میخواستم بدونم کسی که سفر تفریحی به اروپا رفته باشه، آیا استعلام میکنن؟ و تاثیر داره؟
به نشاط
سپاس
من خودم تماس گرفتم مقطع تحصیلی مو پرسید گفتم دانشجوی دکتری هستم
گفتند از مهرماه ایشالا!!!!!!!!!!!!!!!!
با عرض سلام،من در آزمون تستی،تشریحی،ومصاحبه علمی قبول شدم.قبلا پرسنل پیمانی نیروانتظامی بودم.ورسمی نکردن میگفتن مشکل انظباتی داری،ایا مشکل ساز هست؟

سلام دوستان لطفا کسی جواب بده

من بهمن 95 جذب اختصاصی شرکت کردم ولی هنوز برا مصاحبه علمی تماس نگرفتن دلیلش چیه؟ کسی دیگه م مونده باهاش تماس نگرفته باشن مثه من؟

پاسخ:
سلام.چنانچه پرونده مطرح ندارید پیکیری کنید.
سلام آقا امیر 
اگر در مصاحبه علمی  جذب اختصاصی مردود شویم می توانیم برای مراتب دیگر از طریق جذب اختصاصی اقدام نماییم؟
ممنون اقا حسین...
ادرجواب خانوم ارزو اره جذب اختصاصی 95هستم به همه دوستام هم ز زدن از تیرماه شروع کردن واسه من چهارشنبه 18مرداد ماه هست فک کنم کلا چهارشنبه ها باشه چون دوستام روهم برای چهارشنبه دعوت کردن فقط حواستون به تلفنتون باشه حتما ز میزنن نگران نباشید 
با سلام و عرض ادب خدمت داوطلبین عزیز
در مورد مصاحبه علمی باید عرض کنم که سوالات در حد کارشناسی بوده و گاها در حد ارشد و دکتری پرسیده میشه
متن قوانین ملاک بوده و اصلا وقت خودتون رو با کتب دیگر تلف نکنید
در مورد مصاحبه تشخیص صلاحیت هم عرض شود که کتاب تحریر الوسیله امام رو مطالعه کنید
موفق باشید
به: نشاط
سلام
 شما جذب اختصاصی 95 هستید؟کی باهاتون تماس گرفتند؟منم جذب اختصاصی ام هنوز تماس نگرفتند
سلام نشاط خانوم.برا مصاحبه باید به متن قوانین مسلط باشید.سوالا حفظیه و توضیح دادنی نیست و از خود متن قانون طرح میشه.البته در مورد حجاب هم حساسن ولی این معنیش این نیست حتما رد میشید.ازین به بعد توی محل زندگیتون با چادر باشید و نماز جمعه برید حتما.چون این موارد توی مرحله تحقیقات محلی بسیار مهمه.
سلام دوستان من مصاحبه علمیم مردادماه هست جذب اختصاصی هستم خیلی استرس دارم همه میگن چون چادری نبودم و فلان درهرصورت ردم پس تلاش نکنم ینی؟راجع به نوع سوالات یکم توضیح میدین؟ادک چی بخونم من مواد و نمیتونم بخونم احساس میکنم باید تومصاحبه توضیح بدی دیگه مس کتاب بهتره حالا کتاب بخونم یا قانون ؟
سلام
دوستان...بنده و تعدادی از دوستان قبل از ماه رمضان رفتیم عقیدتی (جذب اختصاصی هستیم)
اما بعضی‌ها فوری بعد یک هفته دعوت به مصاحبه تعیین صلاحیت در قم شدن و دیروز یعنی ۲۹خرداد هم گفتن از سیزده تیر کار اموزیشون شروع میشه
اما به بعضیهامون گفتن مرداد ماه بیان مصاحبه تعیین صلاحیت.
اونها رفتن قم اما به ما گفتن بیان تهران
کسی دلیل این کار رو می‌دونه ؟
  باسلام دوستان عزیر برای مصاحبه علمی سعی کنید حتما حتما فقط قانون رو بخونید از ا. د.مدنی همیشه یک سوال از نوع قرار میاد که مثلا اگه خارج از مهلت اعتراض شاکی اعتراض کند چه نوع قراری صادر میشه برای جذب اختصاصی ها باید از 100نمره 60 بگیرن تا قبول بشن متون فقه هم نمیخواد بخونید چون چه جواب بدین چه ندین از 20نمره ده بهتون میده حقوقی 40نمره کیفری40نمره داره سعی کنید خیلی خیلی به قوانین مسلط باشید چون تو این مرحله خیلی ریزش زیاده
با عرض سلام و خسته نباشید،بنده مصاحبه عقیدتی رو هم پشت سر گذاشتم و میخواستم از شما و دوستان راهنمایی بگیرم که در مرحله اختبار(مصاحبه تعیین صلاحیت) چه چیزهایی پرسیده میشه و به چه صورت هست?خیلی نگرانم.ممنون از لطفتون
سلام
الان که 3 خرداد ماه است هنوز برای مصاحبه ی جذب عمومی و یا اختصاصی با بنده تماس نگرفتند.
بنده مشمول هر دو نوع جذب هستم. هم در تشریحی جذب عمومی 95 نتیجه ی آزمون دعوت به مصاحبه بود و هم در جذب اختصاصی 95 ثبت نام کردم ولی هنوز دعوت نشدم و تماسی با من نگرفتند. با توجه به اینکه نتایج سری سوم مصاحبه ی 95 رو اعلام کردن ولی بنده رو هنوز به مصاحبه دعوت نکردن!
لطفا اگر اطلاعاتی دارید بفرمایید.
ممنون
سلام
لطفا دوستانی که برای مصاحبه دعوت شدند یه توضیحی بدن که چیا ازشون پرسیدند
و از هر درس چندتا سوال 

سلام دوستان. لطفا اطلاع بدید آیا برا مصاحبه علمی جذب اختصاصی تو اردیبهشت تا حالا با کسی تماس گرفتن؟
سلام دوستان. من اسفندماه برام پیامک اومداردیبهشت مصاحبه علمی جذب اختصاصی دارم اماهنوزهیچ تماسی نداشتم لطفا اگه کسی دعوت شده خبر بده بدونیم  
دوستانی که مصاحبه شون مرداد افتاده لطفا بگن رتبه شون وحرف اول نام خانوهدگی شون چیه؟من تشریحی۲۵۰شدم.حرف اول نام خانوادگیم میم هست.بعضیها میگن دعوت بر اساس رتبه ست.بعضی میگن بر اساس حروف الفبا.خواهش میکنم جوابمو بدید.با من هنوز تماسی گرفته نشده و پیامکی ارسال نشده.ممنون از جوابهاتون.
سلام 
جناب امیرخانی اگر لطف کنید و پاسخ سئوال بنده رو بدید ممنون میشم
خودم باید مراجعه به سایت جذب اختصاصی کنم واسه تعیین روز مصاحبه یا با من تماس میگیرن

سپاس از بذل توجه شما
پاسخ:
سلام و عرض ادب .تماس می گیرند
موفق باشید
سلام دوستان وقتتون بخیر 
واسه من پیامک اومده که اردیبهشت ماه وقت مصاحبه ی علمی هست اما تاریخ دقیق روز و ساعت عنوان نشده 
ایا متعاقبا تماس میگیرند یا خودم باید مراجعه کنم و روز مصاحبه رو انتخاب کنم..ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید
۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۰۸ اسماعیل دانشجوی دکتری
با سلام و عرض ادب و سپاس از پاسخ های شما. بنده دانشجوی دکتری حقوق کیفری هستم.
سوال دیگر بنده این است که آیا اولویت های محل خدمت تاثیری در شانس قبولی بیشتر در مرحله‌ مصاحبه علمی یا سایر مراحل گزینش دارد. اولویت های بنده به ترتیب عبارتند از اصفهان, شهرکرد, قم. ولی بنده برای افزایش شانس قبولی خود قصد دارم اولویت های محل خدمت را به اصفهان یزد بوشهر تغییر دهم. آیا به نظر شما این اقدام تاثیری در شانس قبولی بیشتر بنده دارد؟
پاسخ:
سلام.فکر نمیکنم
سلام 
در نظرات پایین ازم خواسته بودید اولویت استانهارو بگم
اول اولویتم شهرکرد_اصفهان_قم بود

بعد تغییرش دادم اصفهان_شهرکرد_قم
مگه تفاوتی هم میکنه؟
درضمن هنوز باهام تماس گرفته نشده.
سلام 
در نظرات پایین ازم خواسته بودید اولویت استانهارو بگم
اول اولویتم شهرکرد_اصفهان_قم بود

بعد تغییرش دادم اصفهان_شهرکرد_قم
مگه تفاوتی هم میکنه؟
۲۳ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۰۵ اسماعیل دانشجوی دکتری
آیا در سوالات مصاحبه علمی جذب اختصاصی قضات به تخصص ما که دکتری حقوق کیفری است توجهی می شود؟ 

آیا امتیاز مثبت برای داوطلبین دکتری یا دانشجویان دکتری حقوق در نظر میگیرند؟ یا برای آنها نوع مدرک تحصیلی تفاوتی نمی کند؟
لطفا پاسخ دهید.

پاسخ:
سلام و عرض ادب
تفاوتی وجود ندارد.
۲۳ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۵۶ اسماعیل دانشجوی دکتری
باسلام. تورو خدا جواب من را بدهید. 
من دانشجو دکتری حقوق کیفری هستم و مصاحبه دارم در اردیبهشت ماه. 
آیا مصاحبه علمی جذب اختصاصی برای داوطلبین دکتری یا دانشجویان دکتری سخت تر است ؟ تو رو خدا راهنمایی کنید. استرس داریم.
پاسخ:
سلام و عرض ادب
خیر هیچ تفاوتی ندارد.اما از دانشجوی دکتری انتظار بیشتری می رود و شما نباید استرس داشته باشید و اینگونه نگران باشید.سوالات در حدود کارشناسی است‌.
موفق باشید
سلام.
من هرچی میخونم هیچی یاد نمیگیرم.
دوسه هفته دیگم‌ مصاحبه جذب اختصاصی دارم.
اینجورم که شنیدم سخته... دعاکنید...
بشدت علاقه دارم به این که حق رو به حقدار  برسونم
پاسخ:
سلام و عرض ادب
جسارتا انتخاب اولتان کدام استان؟
با شما تماس گرفتند؟
موفق باشید
با سلام. 
بنده دانشجوی دکتری حقوق کیفری هستم و از طریق جذب اختصاصی ثبت نام کردم و در اردیبهشت ماه مصاحبه علمی دارم. آیا مصاحبه علمی ما سخت تر از دیگران است؟ آیا شانس قبولی ما در مصاحبه علمی همانند سایر داوطلبین می باشد؟
خواهشا پاسخ دهید خیلی نگران هستم.
سلام 
من اردیبهشت ماه احتمالا مصاحبه جذب اختصاصی دارم.
شنیدم مصاحبش خیلی خیلی خیلی سخته.... آیا این واقعیت داره یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید آخه هیچ اطلاعی راجع به جذب اختصاصی ندارم
پاسخ:
سلام و عرض ادب
در حدود کارشناسی است.
موفق باشید
سلام ببخشید تو جذب اختصاصی علاوه بر مصاحبه علمی از کارهای پژوهشی که داریم هم سوال میپرسن؟

پاسخ:
با سلام.اصولا خیر مگر در مصاحبه تشخیصی.
موفق باشید
با سلام و احترام خدمت عزیزان
بعد از خوندن کامنت دوستان یه سوالی ذهن منو درگیر کرده: من امسال برای جذب اختصاصی شرکت کردم که احتمالا برج 2 سال96 مصاحبه علمی شروع میشه.... من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حقوق خصوصی علوم و تحقیقات تهرانم...حالا از من سوالات تشخیصی می پرسن یا علمی؟

پاسخ:
با سلام.مصاحبه علمی خواهید داشت و نه تشخیصی.موفق باشید
صبر صبر و صبر
فقط باید صبور بود توی این راه
دوستان عزیز واسه مصاحبه علمی کی دعوت میکنن؟ براساس حروف الفباست یا رتبه؟
سلام، حد نصاب برای قبولی در آزمون تشریحی چند نمره از صد نمره میباشد؟
با سلام به مدیر محترم وبلاگ و همه دوستان عزیز
من از طریق آزمون مناطق محروم در امتحان تشریحی و اختبار علمی حوزوی قبول شدم و دو هفته گذشته آزمون تستی شخصیت شناسی رو گذروندم، هنوز تماس نگرفتن برا آزمون حضوری، کما کان منتظر باشم؟
با سلام

معاونت آموزش قوه قضاییه یک مجموعه دو جلدی سوالات ازمون علمی رو منتشر کرده بود و دیدم وبلاگی مدعی ارائه پاسخ اون ها شده تا زمان کمتری برای مطالعه صرف بشه آیا دوستان در این خصوص اطلاعاتی دارند ؟ چقدر معتبر است و قابل اطمینان؟ این وبلاگ است
http://mosahebeghezavat.blogfa.com/
پاسخ:
سلام و عرض ادب
در این خصوص اطلاعی ندارم.
موفق باشید
حقوق کارآموزان قضاوت بین یک و دویست تا یک ونیم میلیون حدودا هستش.
با سلام خواستم بگم به دوستان حتما وارد گروه تلگرامی بشید که لینکش بالاهست تجارب دوستان بسیار آسانتر در اختیارتون قرار میگیره
سلام ، کسی میدونه حقوق کارآموزان قضاوت چقدر هست؟ 
باسلام و عرض ادب
بنده در حال حاضر دانشجوی دکترای حقوق در دانشگاهی در خارج از کشور هستم با بورسیه کامل و 6 سال هم هست وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری هستم.می خواستم ببینم شرایط مصاحبه تشخیصی چی  هست و از چه طریق باید ثبت نام کرد ؟
پاسخ:
سلام و عرض ادب
با این شرایط شما می توانید در جذب اختصاصی(تشخیصی) شرکت کنید که نیازمند اعلام باز شدن سایت از سوی معاونت نیروی انسانی قوه قضاییه است.در جذب تشخیصی صرفا از سوابق علمی و تجربی شما پرسش خواهد شد.موفق باشید
۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۴:۵۴ روح الله به امروز
سلام 
عیوبتونو بگید؟
دوست دارین یک شبه ره صد ساله رو برید؟ 
چرا میخواین قاضی بشید؟ 
شغلتون چیه چرا این شغلو انتخاب کردی؟ 
عکس های عجیب و غریب نشون میدن و میکن یک داستان بساز 
عرض کردم اصلا سوالات و شیوه مصاحبه شبیه هم نیست شما سعی کنین خیلی ارام و متین باشین.
به روح الله سلام میشه بگید روانشناسها چه سوالاتی از شما پرسیده 
با سلام خدمت دوستان گرامی 
بنده ۲۸ شهریور دعوت شدم مصاحبه روانشناسی 
گفتند ساعت ۱۰ اونجا باشید اما ساعت ۱۴ صدام کردند 
محیط خیلی خوب و صمیمی بود دوتا دکتر روانشناس سوالاتی رو از شما در مورد شخصیتتون میپرسند بعد هم عکس های عجیبی نشون میدن و میگن در مورد این عکس یک داستان بسازین 
البته ناگفته نمونه که مصاحبه هر شخص با توجه به اطلاعات مندرج در تست شخصیتش متفاوت خواهد بود. 
گفتند یک هفته دیگه نتیجه رو اعلام می کنند 
موفق باشین 
سلام کسی میدونه آزمون سنجش شخصیت  چطوریه؟
چی میپرسن؟

سلام دوستان گرامی 
جهت مصاحبه روانشناسی تماس گرفتم گفتند صبور باشید 
تاریخ تست شخصیت بنده تقریبا یک ماه و نیم پیش بوده.
 باسلام ممنون میشم اگه پاسخ دهید 
   من درمرحله تشریحی قضاوت قبول شدم با رتبه 41از بین 480 نفر و تخصصم در حقوق جزاست که 30  نمره داره ولی مدنی20 نمره ایا اگه 30نمره رو از جزا بگیرم قبولم باتشکر
سلام جواب مصاحبه علمی آزمون اختصاصی وعمومی تا تاریخ 31 مرداد اعلام شده مرحله بعد شخصیت چه موقع و چگونه است 
سلام متشکرم برادر گلم 

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم وبلاگ و تمامی دوستان گرامی
تاریخ تست شخصیت بنده 24 تیر ماه بوده و تا کنون هیچ پیامک یا تماسی دریافت نکردم برای مصاحبه روانشناسی. دوستانی که اطلاعی دارند لطفا در میان بگذارند


پاسخ:
سلام...منتظر باشید
با سلام ،اخرین نتایجی که برای شرکت کنندگان مصاحبه علمی در پرتال جامع معاونت اموزشی قوه قضاییه اعلام شده ماله شرکت کننده های ۱/۳/۹۵ تا ۱۶/۳ بوده و بعد ار ان دیگه نتایج رو اعلام نکردند ،خواستم بپرسم شرکت کننده های بعد این تاریخ رو چگونه از نتایج مطلع کردند? ایا زنگ یا پیام دادن به قبول شده های بعد از این تاریخ? 
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۲ حسین ب محسن
سلام برای دعوت ب روانشناسی شفاهی ب شما زنگ زدن؟؟؟
شما آزمون کتبی روانشناسیو رفتید؟
سلام
ببخشید آقای محسن به کدوم دوستان برای مصاحبه روانشناسی زنگ زدن؟کی مصاحبشون بوده؟
سلام...جهت اطلاع
برای مصاحبه روانشناسی زنگ زدن به دوستان و دعوت کردن
سلام لطفا بفرمایید من در مصاحبه قم تجدید اختبار شدم (تشخیص)چیکار کنم.
پاسخ:
سلام.نگران نباشید بار دیگر از شما دعوت بعمل خواهد آمد.اینبار آماده وارد اختبار شوید.
سلام مجدد
دوستان ببخشید سوالی دارم از خدمتتون روز مصاحبه بعد از اتمام مصاحبه یکی از اساتید مصاحبه کننده برگه ای برداشتند به حالت چک لیست بود و در اون چک لیست سوالاتی رو با تیک زدن جواب دادند
عده ای از دوستان بعد از مصاحبه گفتند که اون چک لیست ارزیابی ممتحن از شخصیت شما بوده است
و اینکه تهران گفتند نتایج مصاحبه ی ما که مرداد بوده شهریور اعلام میشه به بقیه دوستان که مصاحبه رفتند چی گفته شده

باتشکر


 در خصوص دانشجویان بورسیه دانشگاه علوم قضایی توضییح دهید        ممنون    والسلام د.
سلام عرض میکنم خدمت دوستان
بنده یک شنبه مصاحبه داشتم همونطور که جناب سهیل فرمودند در یک اتاق دو بزرگوار تشریف دارن که سوالات رو میپرسن و پاسخ های شما رو مکتوب میکنن در حضورتون
مصاحبه ی من درکل مصاحبه ی بسیار سخت و مفهومی بود
از بنده تمام سوالات بصورت مساله بود و حالت پرونده داشت،متن مواد تنها برای پاسخ دادن کفایت نمی کرد و نیاز بود کتب مرجع مطالعه بشه
موید باشید
سلام نحوه مصاحبه به این شکل بود که دو تا استاد نشستن ، اولش از خودت میپرسن بعد استاد جزا میپرسه تموم که شد اون استاد مدنی دوباره تموم شد جزا اختصاصی تموم شد ادم اونم تموم شد ادک ، نگرانم نباشید توکل به خدا کنید یقینا اگه خدا بخاد قبول میشید اگز هم نخاد مطالعات تون هم زیاد باشه یه سوالی میپرسن بلد نباشین یا استرس پیدا میکنید و...
واقعا هم توصیه میکنم دوستانی که مصاحبه علمی قبول شدید کنار قضاوت دنبال شغل های دیگه باشید چون تا اختیارهم برسی نمیتوتی روش حساب کنی 
دل به قبولی تون نبندید واقعا سخته یک سال کمتر یا بیشتر از زندگی منتظر باشی بعد یه دفعه تموم شه یقین بدونید اگه مصلحت باشه خدا براتون درستش میکنه
سلام دوستان من پنج شنبه مصاحبه دارم ولی ساعتش رو نمیدونم نشد ساعت انتخاب کنم چطوریه ؟ دوستانی که رفتنمصاحبه ؟
سلام خدمت همه دوستان کسانی که برای مصاحبه علمی رفتن میشه نحوه مصاحبه رو از نظر شکلی توضیح بدن مصاحبه بصورت انفرادی هست یانه؟مصاحبه کنندگان کیفری و حقوقی با یکدیگردند یا جدا جدا؟ با تشکر 
سلام ... یه سوال از دوستانی که مصاحبه علمی شرکت کردن ..مجموعا چه تعداد سوال حقوقی و جزائی طی یک ساعت پرسیده میشه و پرسش کنندها از اساتید دانشگاه هستن و یا قضات؟
 ممنون میشم اگر جواب بدین....

سلام
در ازمون علمی متون فقه هم هست؟
سلام به همه و مدیر محترم و عزیزمان خواستم بدونم ب نظرتون مصاحبه علمی جذب اختصاصی راحتتره یا مصاحبه جذب عمومی ممنون از محبت بی اندازتون
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۸ دکتری جزا
جناب خیلی ممنون که با سعه صدر پاسخگوی سوالات بنده هستید
انشالله که موفق و موید باشید همیشه
بنابراین من دورس دیگر که در سایت اعلام شده دادرسی مدنی رو اصلا مطالعه نکنم و طبق سرفصل جدید اعلام شده اصول فقه و متون فقه هم جز دروس امتحان نیست
ببخشید میپرسم شما خودتون هم دانشجوی دکتری آزاد هستید و به همین منوال مصاحبه داشتید؟
عیدتون مبارک پیشاپیش
پاسخ:
سلام
دانشجویان دانشگاه ازاد تهران مرکز و علوم تحقیقات فقط بصورت تشخیصی مصاحبه دارند سایر دانشگاهها بصورت علمی برگزار است.بله و مصاحبه علمی داشتم.شما به حرف بنده بسنده نکنید.و امادگی دلشته باشید.
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۹ دکتری جزا
درود خدمت مدیریت محترم وبلاگ
ببخشید مجدد مزاحمتون میشم منظورتون از سوالات تخصصی رو دقیقا میشه بفرمایید بنده متوجه منظورتون نشدم
خیلی ممنون میشم
پاسخ:
سلام.سوالات منطبق با گرایش شما و چند سوال حقوقی(مدنی)
سلام دوستان اگه کسی در مصاحبه کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی برای بورسیه قضاوت شرکت کرده لطفا راهنمایی کنین 20 همین ماه مصاحبه جزا و جرم شناسی دارم ممنون
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۹ دکتری جزا
سلام مجدد خدمت مدیریت محترم وبلاگ
از نحوه ی سوالات خبر دارید؟آیا در این مرحله به رزومه ی علمی پژوهشی ما توجهی نمی کنند؟
سطح سوالات به چه صورتیست برای دانشجوی دوره دکتری؟
بنده گرایشم جزاست و  دروسی مانند مدنی دادرسی مدنی و تجارت را بصورت استدلالی مسلط نیستم به همین جهت میپرسم
سپاسگزارم
پاسخ:
سلام علیکم
بررسی رزومه و سوابق علمی پژوهشی شما در الویت است
بیشتر سوالات تخصصی است.
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۳ دکتری جزا
سلام دوستان
از شما عزیزان کسی برای مصاحبه ی تشخیصی دعوت نشده است؟
من لیسانس و فوق لیسانس در دانشگاه های اصفهان و قم دولتی خوندم دکتری آزاد هستم اما بهم گفتند باید مصاحبه علمی بدهم
دوستان کسی خبری ندارد؟
ممنون میشم راهنماییم بفرمایید

پاسخ:
با سلام
بغیر از دانشحویان دانشگاه واحد تهران مرکز و علوم تحقیقات بقیه دانشجویان دانشگاه ازاد مقطع دکتری می بایست مصاحبه علمی شرکت کنند.
سلام......موارد بالا رو خوب بخون
سلام دوستان عزیز ان شاءالله طاعات و عباداتتون مورد قبول حق باشه خصوصا تو این ماه مبارک . دوستانی که مصاحبه علمی رفتن اگه ممکنه سوالات رو در اختیار سایر دوستان قرار بدن . بنده اوایل مرداد ماه مصاحبه علمی دارم از استان کرمان
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۴۰ جمشید به رضا
سلام.ممنون از اطلاع رسانی شما
سلام به همه دوستان که هنوز نرفتن برا مصاحبه، تسلط به قوانین و ارای وحدت رویه حرف اول و اخرو میزنه بی تعارف هرکس این مواردرو مسلط نباشه براحتی مردود خواهد شد چون حسابی هم سختګیری میشه مراقب باشید به همتون آرزوی موفقیت دارم.
سوالای کیفری که نوشتم همون جزای عمومی واختصاصی بود دیگه.یسوالم این بود اگه شخص درخارج ازایران محکوم به 5سال حبس بشه و بیادایران و توایران مجازاتش 3سال باشه چی میشه
به مژگان  سلام مرسی میشه سوالاتی جزای عمومی واختصاصی هم باید 
کیفری:اگه دادگاه حکم بده بعد شاکی گذشت کنه تو تجدیدنظر چی میشه؟اگه دوتا جهت تخفیف باهم باشند چی میشه؟قرارهایی که شاکی میتونه اعتراض کنه؟بقیش یادم نیست.حقوقی:اگه عقداجاره مدت نداشته باشه چی میشه؟اگه خواهان ازاقامه دعواصرف نظر کنه چی میشه و ...
به مژگان. مصاحبه قبول شدید میشه سوالاتی که آزمون پرسیدن بزارید 
برای مصاحبه علمی به منم زنگ نزدن و پیام ندادن خودم رفتم تو سایتشون دیدم بازه زمانی شروع شده شما هم حتما سربزنید.
تو مصاحبه هم متن قانون بلد باشیدکفایت میکنه البته برای من جزا سوالاش بیشتر از مدنی بود
سلام خدمت همه دوستان من در بهمن 94 ثبت نام اختصاصی نمودم ولی تا حالا خبری نشده نه تماس وجه پیامک میخاستم بدونم اگه دعوت بشم چی میپرسن وچه چیزی رو بخونم بهتره 
سلام خدمت همه دوستان من از طریق جذب اختصاصی بهمن 94 ثبت نام کردم میخاستم بدونم اول به مصاحبه علمی دعوت میشم در این مرحله چه چیزی میپرسن
به لطف خدا مصاحبه قبول شدم.حالا کی واسه روانشناسی خبر می کنند؟ 
فاصله روانشناسی و مصاحبه عقیدتی سیاسی چقدره؟
دیگه چه مراحلی داره ؟
لطفا یکی در مورد دو مرحله جدیدی که برای داوطلبان94 اضافه شده حرف بزنه.کسی این مراحلو رفته؟
سلام.این دو مرحله جدید که اضافه شدن چیه؟خواهشها یه نفر جواب بده. مخصوصا کسانی که این مراحل رفتن.
سلام بنده هنوز دعوت نشدم
ممنون میشم دوستان اگه دعوت شدن اطلاع بدن
سلام دوستانی که مصاحبه رو قبول شدن به آزمون شخصیت دعوت شدن یا خیر؟
بالاخره استرس مصاحبه تموم شد.لتماس دعا دارم
سلام .کاش یکی پیدا میشد ومیگفت چرا استان فارس اینجوریه؟؟؟چرا واقعا.زیاد بودن قبولیها دلیل قانع کننده ای نیست.14 ماه از زمان تشکیل پرونده میگذره اما دعوت نشدیم.اشتباهی که همه عمر پشیمان از آن آزمونیست که برای قضاوت دادم.موفق باشید دوستان عزیز
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۴۳ ب به مهرداد
سلام.اول دو مرحله دعوت میشید برا روانشناسی و تشکیل پرونده.بعد تا ننتیجه استعلاماتون بیاد میفرستن برا شهرستانها برای تحقیقات محلی که بعد از اون خدا میداند کی دعوت بشید.قبولی های پارسال هنوز خیلی هاشون دعوت به عقیدتی نشدن.به خصوص استان فارسی ها. 
سلام و عرض ارادت ، جناب امیر خانی عزیز :در خصوص اعتراض به نتیجه آزمون تشریحی امسال سوال داشتم چون ظاهرا پارسال حق اعتراض بود امسال چیزی نگفتن؟ ،من با اختلاف خیلی نزدیک رد شدم امکان دعوت برا تکمیل ظرفیت یا مناطق محروم هست یانه؟ اکثر دوستان که تجربه دارن میگن هیچ چیزی بعید نیس !
پاسخ:
سلام و عرض ادب...متاسفانه اطلاعی ندارم
با سلام به لطف خدا از مصاحبه علمی هم قبول شدیم
میخاستم از اونایی که خبر دارن بپرسم به نظرتون چند وقته دیگه ما رو به مصاحبه عقیدتی دعوت میکنن
خیلی ممنون. خدا خیرتون بده . با آرزوی موفقیت روز افزون
با سلام خدمت اقای احسان خانی بزرگوار  خواهشنا آگه امکان داره جوابنو بدید به نظر شما بادتوجه به حجم زیاد رد شدن در مرحله علمی ایا امکانش هست که از کسانی رو که مرحله تشریحی قبول نشدن رو دعوت بکنن
پاسخ:
سلام و عرض ادب
بعلت حجم بالای دعوت شدگان به مصاحبه علمی بعید بنظر میرسد...در گذشته برای جذب مناطق محروم چنین شیوه ای اعمال می شد اما اخیرا جذب مناطق محروم هم به سمت بومی گزینی و آزمون مجزا سوق داده شده ...
موفق باشید
به امیر
سلام در کامنتای قبلی عرض کردم 
کلا متن قوانینو خوب بخونید مثل تعدد جرم فاضل دیه زمانی ک دیه از بیتالمال داده میشه ک همش نص قانونه البته کنی میپیچونن اما نص رو خونده باسید مشکلی نیست
ب خانم مژگان ب ترتیب:
بله مثل قانون شورای حل اختلاف قانون نحوه اجرای محکومیت مدنی قانون اجرای احکام مدنی و حتی ق دیوان عدالت ک من نخوندم اما اگه وقت دارید بد نیست بخونید
همینطور آرای وحدت رویه 
سوال 2 بله
سوال 3 قابل حدث هست اما چیزی نمیگن چ بسا بنظر شما جالب نبوده باشید اما قبول شید و بالعکس
سلام....سوالاتی که از شما پرسیدن چی بودحسین اقا
سلام....سوالاتی که از شما پرسیدن چی بود
سلام. من آزمون ندادم جذب اختصاصیم و هفته بعد مصاحبه دارم.آیا لازمه قوانین خاص رو هم بخونم؟
یسوال دیگه سوالات مصاحبه که تو سایتا هست خیلیاش تفسیر متن قانونه اونا هم میاد یا نه؟
یسوال دیگه بعد همون مصاحبه میشه تشخیص داد قبولمون میکنند یا نه؟
سپاس از اطلاع رسونیتون
سلام نتایج اولیه تو سایت معاونت آموزش اومده
سلام براتون پیامک نیومد منم یک هفته اس گذشته و خبری نیست
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۴۶ جمشید به حسین
تشکر مجدد از جنابعالی یا آرزوی بهترینها برای شما
خیلی خیلی خیلی ممنونم
سلام 
ن اولا هر چهل نفر نمیان غایب هم خواهید داشت دوما برای هر شخصی حول حوش 1 ساعت طول میکشه و فکر میکنم 7  تا اتاق بود ک در هر کدوم 2 نفر کنار هم نشستن و یکی جزا اختصاصی و عمومی و کیفری میپرسه و دیگری آدم و مدنی
خوب بدیهیه ک زمان پرسش مدنی و آدم کمتر از جزا و کیفری است خوب نمرش هم کمتره
برای من هم دقیقا یک ساعت شد و اگه زیاد پرسین بد نیست 2 نفر رو دیدم ک ب نیم ساعت نکشید مصاحبشون و خودشون اذعان ب عدم مطالعه کردن
اما ب آقا جمشید ببینید شما تمام مواد قوانینو باید بخونی اصلا مهم نیست از من یا دیگری چ پرسشی شده بله شاید شانسی 1 یا 2 موردشو از شما بپرسن لیکن تو همین وبلاگ و وبلاگ استاد تحریری و آقای جهانشیری برخی سوالات مصاحبه نمونه وار اومده
شما بیشتر نص قوانین بخوانید و خیلیم ماهوی نشید روزنامه وار هم نشه
 در کل سخت نگیرید انشاا... موفق و پیروز و کامروا باشید.
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۵۲ جمشید به حسین
با آرزوی موفقیت برای جنابعالی و سپاس از توضیحات شما.در صورت امکان لطفا عناوین برخی از سوالات رو تیتروار عنوان کنید.ممنون
ممنون از شما.انشاالله موفق باشید و مصاحبه و سایر مراحل رو با موفقیت طی کنید.
آقا حسین یعنی هر چهل نفر در یک ساعت تمام میشه یا هر نفر یک ساعت؟
چند نفر مصاحبه گر هستن و برای شما به تنهایی چند دقیقه طول کشید تا مصاحبتون تمام شدممنون
سلام من مصاحبه علمیمو رد کردم و طبق اعلام معاونت قوه قرار بود ظرف یک هفته پیامک بباد که الان 2 هفتستو خبری نیست
علی هذا توصیه بنده ب دوستان اولا خدا کنه مصاحبه کنندتون فرد معقولی باشه و خدایی نکرده نظ  شیخ انصاری رو راجع به هبه و ... نپرسه!
دوما معمولا از متن قانون میپرسن یعنی متن قوانین جزا کیفری مدنی و آدم رو خوب بخونید
بعضا تفسیر مواد هم میدن ک ب من نگفتن
سوالات مطروحه برای نفر قبلی با سوالات شما متفاوت خواهد بود پس وقتی کسی اومد بیرون لزوما دورش حلقه نزنید ک چی پرسیدن
در انتها باید بگم شما 2 مرحله سخت رو گذروندید و اینرو هم اصلح ب گذروندنید
ب هیچ وجه حول نشید البته کمی استرس بد نیست ک علاقه مند ب مطالعه بیشترتون کنه
و شک نکنید سوالات را از کره مریخ نخواهند آورد همرو میدونید و اگه الکی هول نکنید جواب میدید و عدم پاسخ ب یک یا 2 سوال شمارو نابود نمیکنه پ امیدوار و متوکل ب رحمت و رحمانیت خدا فقط مطالعه کنید برای من هم و سایر دوستاتونم دعا کنید و معمولا یک ساعت هم تمام مصاحبه ها ک در یک اتاق و همگی با هم انجام میشه طول میکشه یا علی
با عرض سلام خدمت دوستان
 ، بنده هم مصاحبه ام در مرداد ماه هست. خواهشا دوستانی که تو مصاحبه شرکت می کنن تجربیاتشون رو در اختیار بقیه بذارم ، ممنون
سلام.
تاریخ مصاحبه من هم مرداده.
دوستان عزیز خواهش میکنم تجربیات مصاحبتونو در اختیار ماهم بگذارید.
ممنون
سلام
من تاریخ مصاحبم برای 14 مرداده.لطفا دوستانی که در این خصوص تجربه و اطلاعاتی دارند دریغ نکنند.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">