وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

این وبلاگ در راستای ارائه خدمات آموزشی-پژوهشی به دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع و گرایشهای مختلف رشته حقوق و داوطلبان آزمون های حقوقی بوجود آمده است.لابد خداوند از اینگونه روابط مقاصدی دارد.امیدوارم مقاصد الهی به بهترین وجه محقق بشود.

پیام های کوتاه
مدیرکل امور آموزشی قوه قضاییه خبر داد: تشکیل کارگروه نظام سنجش صلاحیت در معاونت منابع انسانی

مدیرکل امور آموزشی قوه قضاییه خبر داد:  تشکیل کارگروه نظام سنجش صلاحیت در معاونت منابع انسانی

مدیرکل امور آموزشی قوه قضائیه کفت: اخیراً کارگروه نظام سنجش صلاحیت در معاونت منابع انسانی قوه قضاییه تشکیل شده که اولویت طراحی نظام جامع علمی و بررسی صلاحیت علمی و شخصیتی داوطلبان امر قضا را انجام می‌دهد و براین اساس فرآیند جدیدی در مسیر بررسی صلاحیت داوطلبان امر قضا تعریف شده است.

به گزارش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، "حجت الاسلام و المسلمین سید توحید عاملی" در مراسم تحلیف کار آموزان قضایی با اشاره به اینکه در حال حاضر 1783 کارآموز قضایی مشغول به تحصیل هستند گفت: در سال آینده نیز 900 نفر فارغ التحصیل خواهیم داشت و امیدواریم این ظرفیت استخدامی در برنامه ششم توسعه لحاظ شود.

وی افزود: امروز 130 کارآموز قضایی دوره های 69 و 75 قم، 10 تبریز و دوره اول اصفهان سوگند تحلیف را به جا می آورند.

وی در خصوص مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دوره های مختلف گفت: 69 نفر از این افراد دارای مدرک کارشناسی، 23 نفر کارشناسی ارشد، 5 نفر دکتری و 33 نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

مدیر کل امور آموزشی قوه قضاییه با بیان اینکه تعداد فارغ التحصیلان کارآموزی در سال 94، تعداد 428 نفر هستند اظهار داشت: علاوه بر این تا پایان سال 658 نفر از کارآموزان دوره های مختلف دوره کارآموزی خود را به اتمام می رسانند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 1783 کارآموز مشغول به تحصیل هستند و 900 نفر فارغ التحصیلان سال 95 خواهند بود که امیدواریم این ظرفیت استخدامی در برنامه ششم توسعه به طور ویژه لحاظ شود

۹۴/۱۰/۱۴
احسان امیرخانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">