وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

این وبلاگ در راستای ارائه خدمات آموزشی-پژوهشی به دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع و گرایشهای مختلف رشته حقوق و داوطلبان آزمون های حقوقی بوجود آمده است.لابد خداوند از اینگونه روابط مقاصدی دارد.امیدوارم مقاصد الهی به بهترین وجه محقق بشود.

پیام های کوتاه
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۳

انتشار نظرات

انتشار نظرات در این وبلاگ از ساعت 9 صبح تا 14.30 بعد از ظهر امکانپذیر است.

۹۴/۰۴/۰۳
احسان امیرخانی

نظرات  (۲)

سلام امروز 19 شهریور94 برای مصاحبه عقیدتی به ساختنمان شماره 3 قوه قضاییه رفته بودم در مورد مصاحبه ازمن ازرساله سوالاتی پرسید اخرین سخنرانی رهبر کی بود عقیله بنی هاشم کیست دعای فرج رابخوان قسمتی از زیارت عاشورا رابخوان ایا نماز قضایی هم داری کدام نمازت گاهی قضا میشود حکم سفر در ماه رمضان چیست یک صفحه قران بخوان البته من ابتدا قران بلد نبودم بخوانم درفاصله مصاحبه علمی تا مصاحبه عقیدتی قران را در حد سطح یک اموختم و سه بار ان را ختم کردم من با خواندن مطالب این سایت با فضای مصاحبه اشنا شدم و مصاحبه برای من راحت بود در اینجا می خواهم از مدیر سایت تشکر کنم که با استفاده از مطالب ان افرادی که در مناطق محروم هستند اگاهی انها افزایش می یابد در پایان به شما توصیه مکنم حتما برای مصاحبه مطالعه داشته باشید و صادق باشید
پاسخ:
سلام و عرض ادب
سپاس از همراهی شما
خدالعنت کنه این حسین عظیمی رو.هیچوقت ازش نمیگذرم.منم پارسال باهاش مصاحبه داشتم کیفری39شدم ولی حقوقی 11برام منظورکرد طوری که مدنی از20نمره1بهم داد.اون دنیا باید جواب پس بده

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">