وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

این وبلاگ در راستای ارائه خدمات آموزشی-پژوهشی به دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع و گرایشهای مختلف رشته حقوق و داوطلبان آزمون های حقوقی بوجود آمده است.لابد خداوند از اینگونه روابط مقاصدی دارد.امیدوارم مقاصد الهی به بهترین وجه محقق بشود.

پیام های کوتاه
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۹

پاسخگویی به سوالات

ضمن عرض پوزش،به اطلاع می رساند پاسخگویی به سوالات در این وبلاگ فقط در ایام تعطیل صورت خواهد گرفت.
۹۴/۰۳/۰۸
احسان امیرخانی

نظرات  (۷۳)

۳۱ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۳۴ احسان امیرخانی

‌خبر فوری 🌐👥👤👥🗣⚖️⚖️⚖️

             بسم الله الرحمن الرحیم

   « و ان الله یأ مرکم ان تؤ دوا الامانات الی اهلها و اذا حکمتم بین الناس ان تحکموا بالعدل » « همانا خداوند به شما امر می کند که امانت را به صاحبانش برگردانید و چون بین مردم حکم و قضاوت می کنید , داوری به عدالت کنید .» ( سوره نساء , آیه 58 ) «گروههای فعال تلگرام  مرتبطین (علمی) و وبلاگ تخصصی حقوق مربوط به مراحل جذب منصب قضاء در راستای کمک به نظام قضایی کشور عزیزمان ایران»

با نظر به درخواست های متعدد داوطلبان گرامی آزمون قضاوت بدینوسیله به اطلاع می رساند گروه علمی با عنوان مرتبطین مجدداً فعال گردیده است.علاقمندان می توانند با کلیک به روی لینک زیر وارد گروه شده و تجربیات علمی خود را منتشر و از تجربیات سایر داوطلبان در خصوص مصاحبه های علمی بهره مند گردند.




گروه مرتبطین حقوق(علمی)

زیرمجموعه گروه همفکری


https://t.me/joinchat/BwjfAT40A_6-P4IV3wNLuw




برگرفته شده از payannamehhoghoogh.blog.ir
سلام، من سربازی نرفتم، در صورت قبولی در تمامی مراحل قضاوت آیا به کارآموزی دعوت میشم یا اول باید خدمت سربازی رو تمام کنم؟
سلام،  من آبان تشکیل پرونده گزینش دادم. اما هنوز برای مصاحبه عقیدتی تماس نگرفتن. با این شماره تماس می گیرم کسی جواب نمی ده 02188919465. این میزان تاخیر طبیعی است؟ کسی هست این مشکل واسش پیش اومده باشه؟ ممکنه بدون دعوت به مصاحبه عقیدتی در همون مرحله تحقیقات کسی رو رد کنند؟ آقای امیرخانی هیچ گروهی توی فضای مجازی ندارید بتونم عضو بشم؟تشکر
پاسخ:
سلام و عرض ادب
ساعت 13 الی 14 تماس حاصل فرمایید
خیر
خیر
موفق باشید
سلام من معدل 13 و پیام نور لیسانس گرفتم ایا با سهمیه ایثارگری جذب اختصاصی میشم 
سلام
بعد از مصاحبه علمی آیا پیامک برای قبول شده ها میفرستند یا فقط در سایت اعلام میشود ؟
و سوال دیگر اینکه طی چند روز نتیجه اعلام میشود؟
پاسخ:
سلام و عرض ادب 
۱-در سایت اعلام خواهد شد
۲-معمولا ظرف مهلت تا ۲۰ روز از تاریخ مصاحبه
موفق باشید
سلام. اگر کسی کارآموز وکالت هست و چند ماهی تا اختبارش مونده و هنوز دوره کارآموزی قضاوتش شروع نشده امکان تمام کردن دوره وکالت و گرفتن پروانه و تودیع آن وجود دارد
۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۹:۰۴ فرهاد فرهودی نیا
سلام 
اگه فردی در مرحله گزینش باشه و بدلیل مسایلی خانمش اقدام به مطالبه مهریه کنه آیا این مورد منجربه رد شدنش از گزینش میشه؟

حالا اگه در این شرایط طلاق توافقی صورت بگیره چطور؟

ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.
خیلی خیلی خوشحال شدم از پاسخ دادنتون دیگه استرسی ندارم خیلی براتون دعا میکنم. 
یعنی گفت فردی به نام نیری شماره پرونده را زد سیستم و آورد بیرون نگاهش کردم فقط همون تشکیل پرونده اولیه بوده که اخرش اولین برگ همون توثیق و تعدیل بوده که درست گفته ولی چرا بهش گفته جواب استعلام نیومده وقتی نسخه دوم استعلام روش نبوده و رفته بایگانی راکد؟ من بیشتر از اسم بایگانی راکد میترسم چون پرونده ای میره راکد که مختومه شده باشه، ممنون میشم جواب بدین
پاسخ:
سلام و عرض ادب
نگران نباشید همه پرونده ها همانطور که عرض کردم در بایگانی نگهداری می شوند.ببینید در همه سازمانها جایی بنام بایگانی وجود داره.در بایگانی برخی پرونده ها جاری هستند و برخی دیگر مختومه.بودن پرونده در بایگانی الزاما نشانه بدی نیست.ضمنا آنجا که با کسی تعارف ندارند همه موارد را به مراجعه کننده خواهند گفت.اگر جاری و یا مفتوح که انشاالله همینطور است صراحتا اعلام می کنند اگر هم پرونده مختومه گردد حتما اعلام خواهند کرد که داوطلب می تواند مراتب اعتراض خود را تقدیم کند.موفق یاشید
جناب آقای کلهر عزیز.ممنون از پاسخ شما. عذرخواهی میکنم مگه بایگانی راکد و بایگانی بدون پسوند راکد با هم فرق دارند؟؟؟کسی که رفته بایگانی پروند را براش آوردند نگاهش کرد فقط مدارک ثبت نام بوده و چیزی که استعلام کرده باشند روش نبوده منظورم اینه که اگه استعلام کنند باید برگ دوم که میفرستند باید روش باشه؟؟

سلام جناب آقای کلهر. ببخشید من یک ماه پیش تشکیل پرونده دادم حالا یکی از دوستان برای پیگیری رفته بهش گفتند پرونده بایگانی راکد هست دوباره مراجعه کرده بایگانی راکد بهش گفته نتیجه استعلامات نیومده. حالا مگه بایگانی راکد اونجا داریم؟؟؟؟ میترسم رد شده باشم وقتی هنوز تحقیقات انجام نشده پرونده اونجا رفته تو را خدا جواب بده؟؟؟؟؟

پاسخ:
سلام برادر...همه پرونده ها در بایگانی نگهداری میشوند...نگران نباشید....
با سلام.
آقای امیرخانی سوالی داشتم از حضورتان در صورت اطلاع بنده را راهنمایی بفرمایید.
برای تغییر در اعضای هیات مدیره شرکت یا سازمان مردم نهاد(خیریه) چه اقدامی باید انجام شود؟
در واقع با فرض آنکه چندسالی از تاسیس شرکت بگذرد برای اعلام اعضای جدید و تغییرات در بازرسین و هیات مدیره به سازمان ثبت نیاز به صورت جلسه عزل و استعفای افراد قبل هست یا خیر؟
سلام.برای ارشد وقایع حقوقی کاتوزیان منبعه اما چون قانون مجازات تغیییر کرده باید چیکار کنم…؟کتاب صفایی رو که منطبق با قانون مجازاته خریدم خیلی با کاتوزیان اختلاف داره؟؟لطفا روهنمایی کنین..رشته حقوق خصوصی میخوام امتحان بدم
 سلام :ایا دنشجوی ارشد بودن در گزینش نسبت به مدرک کارشناسی در گزینش قضاوت امتیاز محسوب میشه یا امتیاز منفی دارد؟ تشکر

سلام و عرض تحیت

بنده دانشجوی دکترای کیفری و جرم شناسی هستم که واسه ترم مهرماه8 واحد حقوق جزای عمومی،متون حقوقی ، حقوق کیفری بین المللی،وفقه استدلالی رو انتخاب واحد کردم،  ومرددم که آیا سیاست جنایی وحقوق کیفری اسلامی رواخذکنم یا همون 8 واحدی که گرفتم کفایت میکنه؟ باتشکر

پاسخ:
سلام و ضمن عرض تبریک به شما
به اعتقاد بنده اخذ کنید به نفع شماست
موفق باشید

با سلام در مقطع کارشناسی ارشد خصوصی دانشگاه تهران برای درسهای مدنی1و دادرسی مدنی و مسوولیت مدنی وقواعد فقه چه منابعی باید خوانده شود میشه لطف کنید کتابهاشو برای من بنویسین تشکر
با سلام از زمان مصاحبه اختبار قضاوت وقبولی تا زمان شروع کار اموزی چقدر زمان می بره ؟ و چه مراحلی باید بعد از اختبار طی بشه ؟ با تشکر
 با سلام : از زمان مصاحبه عقیدتی تا دعوت به مصاحبه اختبار حدودا چقدر طول میکشه ؟ با تشکر
پاسخ:
سلام
یکماه تا پنجاه روز
با سلام مگه فارغ التحصیلان ارشد دانشگاههای گروه اول با معدل بالای 15به شرطی که لیسانس حقوق باشن ( مثل دانشگاه تهران ) از امتحان کتبی معاف نیستن و مستقیما وارد مصاحبه نمیشن ؟
پاسخ:
سلام
خیر
معدل بیشتر است و شامل همه دوره ها مثل مجازی نمی شود.

با سلام فاغ التحصیل ارشد خصوصی(مجازی مجازی مجازی )دانشگاه تهران هستم ایا میتوانم در جذب اختصاصی قضاوت شرکت کنم ؟ با تشکر
پاسخ:
سلام
خیر
اسلام: ایا راسته که میگن مدرک دوره های ارشد مجازی اعتبار نداره؟ با تشکر
پاسخ:
سلام
اعتبار رسمی دارند اما اعتبار عرفی را مرددم.
دوست عزیزسلام وعرض ادب
یکماه قبل تحقیقات محلی انجام شدباحضورنماینده ای که ازاستان اومده بودایا بعدسپری شدن یکماه جواب به تهران ارسال شده?شماره تماسی که گرفتن بابنده جهت ادرس دقیق دادن رو دارم ایا صلاح هست تماس بگیرم ازشون وبپرسم? چه زمان بعدارسال جواب به تهران مصاحبه عقیدتی انجام میشه?

سلام دوست گرامی جناب آقای کلهر

بنده خیلی سال قبل زمانی که رزمی کاربودم سه چهارجای سینه وشکمم وبطورتقریبی4 تا5 سانت چاقوزدم که البته بالیزر سی او تو اونارو صاف کردم اما چون جای زخمها مو رشد نکرده جاش بازم مشخصه وبا توجه به اینکه دفترچه معاینات پزشکی وگرفتم آیا تو معاینات این میتونه برای من ایجاد مشکل کنه؟ خصوصاٌ درخصوص نوارقلب گرفتن با توجه به اینکه سینه و شکم قابل رویتن بازم تاکید میکنم جای زخمها مربوط به خیلی سال قبله و بالیزرصاف شده محل زخمها ولی بخاطرزخم مو درمحل های ایجاد زخم رشد نکرده.

پاسخ:
سلام
بنظرم مشکلی وجود نداشته باشه
موفق باشید
سلام جناب کلهر:  به نظر شما ارشد خصوصی مجازی دانشگاه تهران بهتره یا ارشد خصوصی دانشگاه ازاد مشهد با تشکر
پاسخ:
سلام
هر دو مورد تایید وزارت علوم است.بستگی به علاقه خود شما دارد.

باسلام وتشکرازپاسخ های شما دوست عزیز

ان شاء الله همواره درراستای اعتلای عدالت و علم ازپیشروهاباشید که همواره بودید هستید و خواهید بود.

پاسخ:
سلام
سپاس از همراهی شما...

باسلام واحترام

خیردرفرمها ذکرنکردم و با توجه به اینکه دراستعلامی که با کدملی ازآگاهی گرفتم چیزی ثبت نشده، آیا مشکلی پیش نمیاد؟

ضمنا فرمودید رزومه خوبی دارم اما من هیچ رزومه ای بشما عرضه نکردم منظورتون از رزومه خوب من کدومه؟باتشکر

پاسخ:
سلام
1-انشاالله که پیش نیاد
2.سابق کاری بسیار مهم است.
خیرذکرنکردم

باسلام و تشکرازپاسخ شما جناب کلهر

چند وقت قبل از طریق یکی از دوستان آگاهی کدملیم ودادم که سابقمو بپرسه روزبعد جواب داد که هیچ سابقه ای واست ثبت نشده

 واسه همینم تو تمیل فرمای گزینش من هیچ اشاره ای نکردم

ازیکی ازدوستان قاضی هم که پرسیدم گفت هیچ سابقه ای واست ثبت نمیشه چون هم مهم نیست هم مال خیلی وقت قبله و.... لطفا توضیح لازم روبفرمائید باتشکر

پاسخ:
سلام
اگر تو فرمها ذکر کردید دیگه اسمشو نیارید
انگار که اصلا اتفاقی نیفتاده
امیدوارم که ختم به خیر بشه
موفق باشید

باسلام و تشکرازمطالب مفیدتون

سوالی دارم بنده 16 یا 15 سال قبل درحین جدا کردن بچه محل هامون تو دعوای فوتبالی دستگیروبهمراه اونا به کلانتری و دادگاه و النهایه جریمه15 هزارتومانی و ظاهراً 6 ماه حبس تعزیری تعلیقی به مدت5 سال  بریدن هرچند حکمی به ما داده نشد و فقط جریمه رو بحساب دولت واریز کریم ایا این توی گزینش ایجاد مشکل میکنه؟ ناگفته نمونه الان شاغل تو ی سازمان دولیتم و 7 سال قبل گزینشم شدم و 12 ساله شاغلم.باتشکر

پاسخ:
سلام و عرض ادب
سابقه شما موجود است
گفتن و یا نگفتن آن به خود شما ربط دارد،اگر در همان استانی هستید که مشکل برایتان بوجود آمده،بهتر آن است که ذکر کنید.
رزومه خوبی دارید
موفق باشید
 سلام .برای قضاوت  انتخاب اصلح در کدام یک از مراحل گزینش انجام میشود  در مرحله اختبار توسط سه نفری که رییس قوه تعیین کرده یا مرحله قبل از اختبار توسط خود کارشناسان گزینش؟ با تشکر
با سلام : ببخشید ایا در مصاحبه اختبار قضاوت سوالات علمی فقط از مدنی می اید یا سایر دروس مثل جزا و تجارت و دادرسی مدنی وکیفری را  هم می پرسند؟ تشکر
با سلام : دادسرای کارکنان دولت به چه جرایم و تخلفاتی رسیدگی میکنه ؟ با هیات تخلفات اداری چه فرقی داره؟ تشکر
پاسخ:
سلام
جرائم و تخلفات اداری
هیئت مرجع اداری و دادسرا مرجع قضایی است

سلام : ببخشید دادیارن در بدو استخدام حدودا چقدر حقوق می گیرن؟ تشکر
پاسخ:
3 تا 4 م
باسلام :  از دوستان کسی نیست که در ازمون قضاوت93 تجدید مصاحبه شده باشه ؟ اخه جواب تجدید مصاحبه علمی برای تکمیل ظرفیت توی سایت اموزش قوه قضاییه اعلام شده دوستان برای اطلاع از نتیجه خود به این سایت مراجعه کنند با تشکر
با سلام : اگه دادیار دستور قضایی دادستان را اجرا نکنه ایا جرم عدم اجرای دستور قضایی که در قانون دادرسی کیفری برای  ضابطین گفته شده ( با توجه به اینکه  دادیارخودش قاضی هست) برای او قابل تحقق است یا اینکه این مورد فقط میتونه تخلف باشه و طبق قانون نظارت بر رفتار قضات با اون برخورد میشه؟ با تشکر
پاسخ:
سلام
دادیار دارنده پایه قضایی است و قاضی محسوب می گردد،دادستان از حیث رئیس و مرئوس بودن بر دادسرا و کارکنان(قضات و کارمندان) ریاست اداری دارد و در صورت عدم رعایت هر یک از  اوامر اداری،تخلف محسوب می شود ولی صلاحیت رسیدگی شخصی است به این صورت که  به تخلف قضات در دادسرای انتظامی و کارمندان در هئیت تخلفات اداری کارمندان(تخصصی در دادسرا) رسدگی خواهد شد.
موفق باشید
با سلام : ایا قبول شدن در کنکور ارشد ازاد خصوصی امسال و اراییه گواهی قبولی به گزینش تاثیری در  گزینش قضاوت داره؟ نتایج کی اعلام میشه جناب کلهر اطلاع ندارین؟؟؟؟ با تشکر
پاسخ:
سلام
مستواند در امتیازبندی قبل از ورود به اختبار نقش داشته باشد.اما گواهی استغال به تحصیل موثر است.
خیر اطلاعی ندارم.
با سلام : از لحاظ سلسله مراتب قضایی ایا پست رییس شعبه جزایی یک شهرستان ککوچک بالاتر است یا بازپرس شعبه بازپرسی در یک شهرستان مرکز استان ؟  باتشکر
پاسخ:
سلام
سلسله مراتبی وجود ندارد
پایه قضایی هر دو شبیه هم است اصولاً
مگر قضات مشغول در تهران....
با سلام :  شعبات بازپرسی در کدام دادگاهها وجود دارد ؟ ایا دادگاههای عمومی حقوقی هم بازپرسی دارند؟ تشکر
پاسخ:
سلام
شعبات بازپرسی فقط در دادسراها وجود دارد....بیشتر دادسراهای مراکز استانها
خیر.
با سلام:  من این مشکل رو دارم یعنی در ازمون قضاوت قبول شدم  وکارمندسازمان زندانها و پیمانی هستم و از مسوولین ادارم پرسیدم وگفتن اگه بخواهی وارد شغل قضاوت بشی باید از این اداره استعفا بدی و با استعفات هم موافقت نخواهد شد به نظر شما اگه من  در گزینش قضاوت قبول بشم و با استعفای من موافقت نشه راه حل چیه؟ چکار باید بکنم؟ در ضمن اگه با استعفام موافقت نشه ومن غیبت کنم و اخراج بشم ایا اخراج شدن من ممنوعیتی برای استخدام مجددم در قضاوت ایجاد نمیکنه البته در شرایط استخدام قضاوت حرفی ذر مورد اینکه داوطلب نباید کارمند رسمی یا پیمانی دولتی باشه گفته نشده .راه حل شما در این مورد چیه لطفا راهنمایی بفرمایید.با تشکر
پاسخ:
سلام
در یک جمله باید رضایت اداره را جلب کنید وسلام
با سلام : اگه یک نفر کامند پیمانی یک سازمان دولتی باشه و بخواد از ادامه خدمت انصراف بده و سر کار نره چی میشه؟ ایا باید استعفا بده با اینکه چون پیمانی هست نیازی به استعفا نیست؟ ایا اداره میتونه با قطع رابطه او مخالفت کنه ؟ اگه رابطشو قطع کنه ایا باید جریمه بده؟ جریمش رو کی تعیین میکنه و چقدر میشه؟ با تشکر
پاسخ:
سلام
باید استعفا بده و تا زمان پذیرفته شدن استعفای ایشان باید طبق تعهدات سازمانی کار خود را ادامه دهد
استفعا فقط مخصوص کارمندان رسمی نیست و شامل کارمندان پیمانی هم می شود
بله اداره این حق را دارد که با ایشان مخالفت کند
اگر سرخود رابطه را قطع کند پس از غیبت هفت روزه اخراج گردیده و طبق تعهدات قراردادی با ایشان برخورد می شود که شامل جریمه هم می شود اما مشکل بزرگتر آن  است که دیگر در هیچ ارگان حکومتی(دولت،مجلس،قضائیه) پذیرش نمی شود.
معمولا جریمه را خود سازمان طبق سند تعهدنامه ای که ابتدا امضا کرده اید در نظر خواهد گرفت و مبلغ آن را نیز به اختیار تعیین می کند.
باسلام : ایا کارمند پیمانی بودن در گزینش قضاوت امتیاز داره؟  من کارمند پیمانی یک سازمان دولتی هستم با 12 سال سابقه ایا امتیاز دارم ایا اگه قبول بشم سوابقم حساب میشه یا میسوزه؟ خدمت سربازیم چی؟ با تشکر
پاسخ:
سلام
قطعا بله.هم امتیاز دارد و هم سوابق شما در نظر گرفته می شود.
موفق باشید
با سلام  ایا مدارک زیر درگزینش موثره و اگه داره چقدر امتیاز داره؟1) داشتن یک مدرک لیسانس اضافی دیگر از دانشگاه دولتی غیر از لیسانس اصلی حقوق2)بسیج فعال 3) گواهینامه icdl با تشکر
پاسخ:
سلام
فقط بسیجی فعال امتیاز دارد
گواهینمامه icdl فقط شما را از طی دوره الزامی معاف می کند و امتیاز خاصی ندارد
لیسانس دیگر هیچ امتیازی ندارد.
موفق باشید
سلام جناب کلهر: ببخشید سوالی داشتم من 13 مرداد رفتم مصاحبه روانشناسی (حضوری) برای ازمون قضاوت حدودا چقدر ذیگه طول میکشه تا برای مصاحبه عقیدتی دعوت بشم البته هنوز یک هفته از تشکیل پرونده گزینشیم میگذره و هنوز تحقیقات محلی (شهرستان) نیومدن؟ با تشکر
پاسخ:
4تا6 ماه
با سلام: اقای کلهر قبولی مشروط در مصاحبه قضاوت یعنی چه ؟ من مصاحبه قضاوت قبول شدم پروندم به گزینش ارسال شده ولی وقتی برای ثبت نام رفتم گزینش پوشه پرونده گزینش رو که برای تکمیل مدارکم بهم دادن نامه ای در ان دیدم که به خاطر اضافه سنم نامه ای زده بودن به رییس قوه در مورد قبولی مشروط بخاطر نداشتن شرط سنی اخه من زمان ثبت نام 2سال اضافه سن داشتم (38 ساله بودم) البته پدرم 5 ماه جبهه داره  و خودم خدمت رفتم ولی نمی دونم ایا بخاطر سنم رد میشم. لطفا بفرمایید منظور از این نامه کسب تکلیف است  و باید با ان مواقت بشه یا اینکه سنم تایید شده و نامه حالت استحضاری داره؟ با تشکر
پاسخ:
سلام و عرض ادب
بی اطلاعم
شاید مشروط به موافقت مقام خاصی باشد
موفق باشید
سلام جناب کلهر : میشه در مورد مصاحبه حضوری روانپزشکی در مورد قضاوت مقداری راهنمایی کنید چی بخونیم ؟ سوالات هوش چی میاد؟ واصلا این مصاحبه چطوریه؟ و چند نمره داره؟ با تشکر
پاسخ:
سلام و عرض ادب
گوگل سرچ گنید سوالات زیادی در این زمینه هست.
موفق باشید
سلام اقای کلهر : میشه بفرمایید از زمان ثبت نام و تشکیل پرونده در گزینش قضاوت تا شروع کار اموزی چقدر طول میکشه؟ با تشکر
پاسخ:
9ماه تا یکسال
باسلام: جناب کلهر میشه بفرمایید کسانی که مصاحبه قضاوت قبول شدن چند درصد از راه رو برای استخدام رفتن؟ با تشکر
پاسخ:
سلام و عرض ادب
زمانی این سوال خود من هم بود
جوابش اینه شما اگر 99 درصد راه را هم طی کرده باشید یک درصد دیگر هم بسیار حائز اهیمت است.
تلاش خود را کنید باقی را بخدا بسپارید
موفق باشید
با سلام : تعدادی از دوستان هستیم که در مصاحبه قضاوت قبول شدیم لطفا اگه ممکنه در مورد مراحل گزینش کمی توضیح بدین... تست روانشناسی و تست شخصیت چیه و چطوری میگیرن؟ باتشکر
چرا نمرات مصاحبه قضاوت امسال رو اعلام نمیکنن؟؟؟ کسی  که در مصاحبه قبول یا مردود شده نباید بدونه نمرش  چند شده؟؟؟؟چرا اقایون شفاف سازی نمیکنن؟ همون اول که نتایج رو به صورت قبول یا مردود اعلام کردن میبایست در ادامه جدولشون نمره حقوقی و نمره کیفری و مجموع نمره اکتسابی داوطلب رو ذکر میکردن ایا به نظر شما این خیلی زحمت داشت....چرا اینقدر داوطلبین رو در بلا تکلیفی قرار میدن.... همش انتظار..... همش استرس.....بچه ها به خدا همتون رو درک میکنم....
یکی بهم بگه برای مصاحبه دانشگاه علوم رضوی (ارشد خصوصی)چی بخونم؟
سلام:تعدادی از دوستان هستیم که شاغل هستیم و  نمیتونیم کلاس بریم .وعلاقمند به ادامه تحصیل در ارشد حقوق .امسال به اتفاق هم رشته مجازی دولتی را انتخاب کردیم  رشته  مجازی ارشد  حقوق در دانشگاه های دولتی چگونه است؟ میخواستیم بدونیم در صورت قبولی در رشته مجازی یک دانشگاه دولتی ایا شرکت در کلاسهای ارشد اازامی است یا اختیاری و اعتبار مدرک مجازی و شهریه  ان و ...چگونه  است؟؟ با تشکر
پاسخ:
سلام و عرض ادب
شرکت در کلاسهای مجازی از طریق سامانه lms  صورت می گیرد
حضور در کلاس به مانند کلاسهای حضوری است با این تفاوت که شما در از طریق اینترنت وارد کلاس (روم) می شود
هر دانشگاهی که توسط وزارت علوم تاییدیه را داشته باشد مدرک آن معتبر است.
دانشکاههای مجازی در بین کشورهای توسعه یاقته از اعتبار بسیار بالایی برخوردارند
اما در ایران هنوز این سیستم بصورت باید و شاید جا نیافته است و نوع نگاه به این روش سیستم آموزشی جالب نیست
به شخصه من موافق با این نوع سیستم آموزشی هستم
موفق باشید
با سلام::: قابل توجه دوستانی که در مصاحبه قضاوت امسال قبول شدن...تعدادی دیگه از اسامی قبول شده ها در سایت اداره کل گزینش قضات اعلام شده...دوستانی که قبول شدن اگه اسمشون هست باید در تاریخ 30 تیر تشریف ببرن گزینش برای تشکیل پرونده وادامه مراحل بعد از مصاحبه....با تشکر
شنیدم یکی از مراحل گزینش شرکت در اختبار است مگه ما سه مرحله علمی رو (تستی . تشریحی. مصاحبه) قبول نشدیم...بازهم ازمون....بازهم سوال...چقدر دیگه خسته شدیم...
یکی دیگه از سوالات مصاحبه که از بغل دستی من پرسیدن و من جواب اونو نمیدونم :::در مورد وجه التزام قراردادی چه تفاوتی بین حقوق ایران و فرانسه وجود داره؟
پاسخ:
طبق ماده 203 قاضی نمی تواند میزان وجه التزام را کم یا زیاد کند
اما در حقوق فرانسه این اختیار برای قاضی وجود دارد

بر و بچه های قبول شده در مصاحبه قضاوت کجایید؟؟؟ کسی نیست ؟؟؟بیاین دیگه.....راستی من مشهدی ام... کسی از مشهد یا استانهای خراسان رضوی و شمالی و جنوبی کسی هست که قبول شده باشه؟؟؟....کجایید ؟؟؟....بیاین با هم درد دل و تبادل نظر کنیم ......مردم از تنهایی
سلا م جناب کلهر: من به لطف خدا امسال بعداز 2سال شرکت در ازمون دانشگاه علوم رضوی مشهد ارشد خصوصی با رتبه24 قبول شدم برای مصاحبه اخر مرداد افتادم راهنمایی می خواستم که چی و چگونه بخونم ؟من طلبه نیستم .ایا برای قبولی در این دانشگاه طلبه بودن شرطه؟شاغل بودن مانع قبولی نیست؟ مدرک این دانشگاه چقدر اعتبار داره؟احکام هم میپرسن؟با تشکر
پاسخ:
سلام و عرض ادب
ضمن تبریک به شما
در این زمینه اطلاعات دقیقی ندارم
می توانید به سایت دانشگاه مراجعه کنید و از آنجا اطلاعات لازم را بدست بیاورید
موفق باشید
باسلام :  با توجه به اینکه دوستان زیادی در مصاحبه قضاوت قبول شدن  لطفا کمی در مورد مراحل بعد از قبولی در مصاحبه توضیح بدین....با تشکر
ایا نقض بلاارجاع (در امرکیفری)مخصوص دیوان عالی کشور است یا توسط دادگاه تجدید نظر هم ممکن است؟یکی ار سوالات مصاحبه من که جواب ان را قطعی نمی دانستم و جواب دادم فقط توسط دیوان عالی انجام می شود و دادگاه کیفری استان(تجدید نظر در امر کیفری)نقض بلا ارجاع ندارد...لطفا هر کی بلده جواب رو با ذکر منبع بگه ...تشکر
پاسخ:
سلام و عرض ادب
بله فقط دیوان عالی کشور این صلاحیت را دارد
موفق باشید
بله حسین اقا جذب عمومی هستم قسمت گزینش قضات طبقه سوم. در مورد تکمیل ظرفیت و این موارد چیزی نپرسیدم اگر میپرسیدم بلاشک میگفتن اگر خبری بشه تو سایت اطلاع رسانی میکنیم.
 به خانم مینا :  ببخشید خانم مینا شما جذب عمومی بودین؟گزینش رفنتین یا اداره جذب؟از تکمیل ظرفیت و تجدید مصاحبه چیزی نپرسیدین؟خبر جدید چی بود؟
من قبل ماه رمضون حضورا رفتم اسممو تو سیستم زد گفت شما چند روزیه که به ما معرفی شدید و بعدش گفت انشاالله بعد ماه رمضان به گزینش معرفی میشین.
سلام من 26خرداد زنگ زدم گزینش گفت اگه پروندتون از اداره جذب به گزینش ارسال شده باشه حتما براتون جهت تشکیل پرونده  پیامک میدیم و اسمتون توی لیست گزینش  درج میشه و همان ابتدا امکان نداره گزینش کسی رو رد کنه بعد زنگ زدم اداره جذب با بد بختی وصل شد گفتم مصاحبه قبول شدم ولی اسمم توی لیست سایت گزینش نیست گفت کد ملی و شماره تلفن بده پیگیری میکنم خبر میدم ولی هنوز زنگ نزده......بچه ها نگران نباشید .فکر کنم اسامی قبوایهای مصاحبه در جذب عمومی هنوز به گزینش نرفته ....ایا کسی بین دوستان  جذب عمومی هست که اسمش تو لیست گزینش باشه ؟
باسلام 
اسامی که توی سایت گزینش اومده واسه جذب اختصاصی ها و رتبه های زیر ١٠٠ تشریحیه هنوز مال جذب عمومی رو گزینش اعلام نکرده
سلام
نگفتن الان بر چه اساسی رد کردن؟؟ مگه میشه؟؟ مشکلمون چی بود مگه؟؟!!!
بچه های که اسمتون نیست مدارکتون کامل بوده؟؟؟؟

بند 2 اطلاعیه بخونید میگه در صورتی که پرونده کامل باشه معرفی به اموزش می شوند... ماهای که پروندمون ناقص بوده الان معرفی نمیشیم تا 1تیر بهمون فرصت دادن مدارکمونو کامل کنیم بعد معرفی به اموزش میشیم.
پاسخ:
سلام و عرض ادب
بی اطلاعم
موفق باشید

سلام وضمن تبریک اعیاد شعبانیه
این چیزی که سایت گزینش زده ،ظاهرا نام خانوادگی تا  ر  ، ز. رو زده اطلاع ندارید بقیه رو کی میزنند؟
پاسخ:
سلام 
سایت معاونت اموزش اسامی اعلام شده است
موفق باشید
سلام،یعنی قبولی ها فقط اینان
من که سه روز پیش مصاحبه داشتم  چی ؟
مطمینی از چیزی که نوشتی
قلبم داره در میاد
پاسخ:
سلام این خبر را بنده مستقیما از معاونت اموزش دریافت کردم
اقای کلهر اخه الان که گزینشی در کار نیست که کسی از قبولیا پذیرفته نشه!!!!! قبولیا همه بنظرم به گزینش معرفی میشند حالا بعضی ها مثل من مدارکشون ناقص بود الان اسمشون تو سایت گزینش نیست وبراشون پیامک نیومده. بند دو اطلاعیه سایت معاونت همینو میگه!
سلام. سایت معاونت آموزش قوه قضاییه نتایج مصاحبه علمی رو اعلام کرد. شما قبول شدید؟؟؟؟
سلام من اسمم تو سایت معاونت هست اما تو گزینش نیست چرا؟؟؟
بعدشم تاریخ زده مگه ما 12خرداد یا 18 خرداد مصاحبه بود؟ 6خرداد که مصاحبه تموم شد یعنی 20اردبیهشت که من رفتم هیچ کسی قبول نشد؟؟؟ مگه ممکنه؟
سلام و وقت بخیر
من مصاحبه علمی ام 27 اردیبهشت بوده ،ولی اصلا از این تاریخ چیزی نگفته یعنی قبول نشدم؟
تاریخ ثبت نام یعنی چی ،آیا یعنی زمان مصاحبه علمی؟
شما قبول شدی الان؟
تاریخ ثبت نامی که زده یعنی چی؟
مثلا من یک خرداد مصاحبم بوده ،ولی یک خرداد تو ثبت نامی ها زده نیست،یعنی هنوز اونا رو اعلام نمردن یا کلا هر کی یک خرداد رفته قبول نشده؟
سلام
خبری ک نشده از مصاحبه؟
پاسخ:
سلام و عرض ادب
دوستانی که در سایت گزینش قضات(نه سایت معاونت اموزش) اسامیشان اعلام نشده است پذیرفته نشده اند.
موفق باشید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">