وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

این وبلاگ در راستای ارائه خدمات آموزشی-پژوهشی به دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع و گرایشهای مختلف رشته حقوق و داوطلبان آزمون های حقوقی بوجود آمده است.لابد خداوند از اینگونه روابط مقاصدی دارد.امیدوارم مقاصد الهی به بهترین وجه محقق بشود.

پیام های کوتاه

ضمن تبریک به همه پذیرفته شدگان، برای اطلاع از نتایج خود به سایت معاونت آموزش قوه قضاییه به نشانی www.amoozeshghanoon.ir مراجعه نمایند.

۹۴/۰۱/۱۱
احسان امیرخانی

نظرات  (۲۱)

سلام. نمرات مصاحبه قضاوت رو کی اعلام میکنن؟ نتایج اعلام شده ک قبولیم یا مردود ولی نمرات هنوز ابلاغ نشده خیلی ممنون
پاسخ:
سلام و عرض ادب
نمرات اعلام نخواهد شد بنظرم
معمول به اینگونه بوده است که معاونت اموزش خود رأساً نفراتی که نمره انان از 55تا60 بوده است را فرا می خواند.
موفق باشید
خیلی بد میشه
مگر میشود؟؟؟؟
پاسخ:
چه می شود؟
جهانشیری و تحریری خودشون سایتو از دسترس خارج کردن......جالبه نه؟ 
پاسخ:
سلام و عرض ادب
خیر این اتفاق سراسری است
موفق باشید
سلام....شما خبر ندارید جواب نتایج مصاحبه علمی قضاوت کی میاد.....؟؟؟
آیا به نظر شما  پرونده قبل اعلام نمره دوباره مورد ارزیابی قرار گرفته یا میگیرد....و دلیل طول دادن به چه معناست
پاسخ:
سلام و عرض ادب
بی اطلاعم
موفق باشید
سلام....چرا در اکثر وبلاگها از جمله جناب جهانشیری و تحریری قسمت نظرات پیغام خطا میده دلیلش چیه>>>ممنون
پاسخ:
سلام و عرض ادب
از مشکل خبر دارم اما از دلیل آن بی اطلاعم
موفق باشید
سلام
یعنی اگه شما میگفتید چه سوالاتی از تون پرسیده شده چی میشد
وپاس نمیدادید ب جای دیگه
بنظر اگه ظرفیتمون رو بالا ببریم خیلی خوبه
بخدا هر چی قسمت باشه همونه،ب قول معروف الخیر فی ما وقع
پاسخ:
سلام و عرض ادب
...
موفق باشید
سلام ،جواب نمیدید؟
پاسخ:
سلام و عرض ادب
سوال نامفهوم است
بطور کلی در حقوق کیفری ایران معاونت در معاونت وجود ندارد
و در برخی جاها معاونت بصورت مستقل جرم انگاری شده است
موفق باشید
سلام
اگر الف ،ب  را تهدید به ضرب وجرح ج نماید وب هم برای این کار  پ را تهدید به ضرب وجرح ج نماید وپ اینکار را انجام دهد ،نقش الف آیا کماکان معاونت است یا خیر؟ مستندا باشه ممنون میشم
یا حق
سلام میشه بگید چی ازت پرسیدن ،خواهشا پاس نده به وبلاگ جناب جهانشیری 
لطفا بگید ،چند روز دیگه مصاحبه دارم
سلام مجدد
نمره تراز چطوری اگه توضیح در این خصوص بدید ممنون میشم
پاسخ:
نمره تراز،حداقلی است که از سوی نهاد برگزار کننده ازمون اعلام می گردد و شرط لازم قبولی محسوب می گردد.
علی رغم اینکه خود بنده در این آزمون قبول شده ام و نمره خوبی هم کسب کرده ام ولی معتقدم در آزمون تشریحی احتمال لغزش عدالت بسیار زیاد است.بهترین میزان برای کنکور همان آزمون تستی است که در شرایط برابر و با خطای بسیار کم به عدالت نزدیک تر است.

سلام
نمرات آزمون تشریحی که زدند از چند نمره است ،مثلا من یکیشون  هشت ونیم شدم،این از چند نمره است؟ تشکر
پاسخ:
سلام و عرض ادب
فکر میکنم از بیست نمره باشد
موفق باشید
سلام وعرض احترام
من تشریحی قبول شدم ولی اصلا به شماره ای که دادم زنگ نزدن برا روز مصاحبه
الان به چه قسمتی باید برم وبپرسم که مصاحبه کی است،مکان قسمت مربوطه کجاست؟
پاسخ:
سلام و هرض ادب
به شما تبریک میگم.به سایت معاونت اموزش قوه قضاییه بروید.انجا زمان مصاحبه و توضیحات کامل ذکر شده است.اگر روزهای بغیر از پنجشنبه و جمعه باشد،لازم است ساعت 13.30 خود را به محل مصاحبه حافظ-سمیه-روبروی دانشگاه امیرکبیر(کمی بالاتر از ساختمان شماره 3 وزارت نفت) مراجعه کنید.
موفق باشید
سلام ،آیا سازمان سنجش نمره تشریحی و زمان مصاحبه رو میزنه ،من قبول شدم ولی
زنگ نزدن؟
پاسخ:
سلام و عرض ادب
زمان مصاحبه تلفنی ابلاغ خواهد شد.در سایت سازمان سنجش هم کارنامه منتشر خواهد بود.
موفق باشید
سلام ،رتبه تستس شما چند بود؟
آیا سایت سازمان سنجش زمان مصاخبه ونمره آزمون تشریحی رو میزنه ؟
تشکر
پاسخ:
سلام و عرض ادب
نزدیک 350
زمان مصاحبه از روز جمعه 14 فروردین بصورت تلفنی در حال ابلاغ است.زمانبندی مصاحبه بر اساس حروف الفبا خواهد بود.دهه سوم فروردین کارنامه آزمون تشریحی منتشر خواهد شد.
موفق باشید
سلام دوست عزیز
تاریخ مصاحبه شما چه زمانیه؟
پاسخ:
سلام و عرض ادب
اوایل اردیبهشت
موفق باشید
سلام ،مصاحبه از کی شروع میشه ،آیا مشخص کردن مصاحبه علمی هر کسی کی است؟
پاسخ:
سلام و عرض ادب
از 30 فروردین شروع خواهد شد.تاریخ مصاحبه تلفنی ابلاغ خواهد شد.
موفق باشید
سلام
انشاالله شما هم موفق شدین؟
پاسختون به سوالات که خیلی عالی بود.
پاسخ:
سلام و عرض ادب
نظر لطف شماست.بله بنده هم به لطف خدا توفیق پیدا کردم.
موفق باشید.
سلام
من ده واحد دارم لیسانس حقوق رو بگیرم ،ولی ی لیسانس دیگه از الهیات دارم
وفوق فقه وحقوق دارم ،آیا مصاحبه گیر میدن بهم
پاسخ:
سلام و عرض ادب
اگر گرایش الهیات شما فقه و حقوق باشد مشکلی نخواهید داشت.با این حال باز هم جویا شوید که بعدا به مشکل برخورد نکنید.
موفق باشید
سلام
من قبول شدم ولی چطور بفهم که کی مصاحبه است
پاسخ:
سلام وعرض ادب
تلفنی به شما ابلاغ خواهد شد.
موفق باشید
سلام...در مورد منابع و نحوه و خصوصیات مصاحبه علمی راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
پاسخ:
سلام و عرض ادب
بنده معتقدم تجربه دوستانی که شرکت کرده اند بسیار راهگشا خواهد بود
سوالات به دو صورت خواهد بود،کلیات،که از متن قانون طرح خواهد شد مثلا موارد ابطال دادخواست یا...و از جزئیات و نکات ریز که این موارد تعیین کننده خواهد بود...
موفق باشید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">