وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

وبلاگ تخصصی حقوق

مشاوره در کلیه امور مرتبط با رشته حقوق گرایش خصوصی،جزا و جرم شناسی

این وبلاگ در راستای ارائه خدمات آموزشی-پژوهشی به دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع و گرایشهای مختلف رشته حقوق و داوطلبان آزمون های حقوقی بوجود آمده است.لابد خداوند از اینگونه روابط مقاصدی دارد.امیدوارم مقاصد الهی به بهترین وجه محقق بشود.

پیام های کوتاه


سخنگوی سازمان سنجش: آزمون ورودی دوره دکتری  نیمه متمرکز سال ۹۴ در روز جمعه ۱۵ اسفندماه در ۵۳ شهر برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب افزود: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز و درهای ورودی مراکز آزمون ساعت ۷:۳۰ دقیقه بسته می شود.

دکتر حسین توکلی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه ۱۲ اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و کلیه داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات خود کارت خود را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند برای دریافت کارت خود به سه طریق عمل کنند، افراد می توانند با اطلاعات شناسنامه ای شامل کد ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد، و اطلاعات ثبت نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری و یا شماره پرونده و شماره سریال ثبت نام نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت آزمون و برگه راهنما اقدام کنند.

۹۳/۱۱/۲۷
احسان امیرخانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">